Sports Lady®

Sports Lady®

3.10.2016

Fiiliksissä, eksyksissä, ulkoilemassa


Tämän päivän treeni oli fillarointia puolitoista tuntia. Pyöräilin joen vartta Tuomarinkylän kartanon ohi Haltialaan, josta jatkoinkin tutulta reitiltä poiketen vielä pienen pätkän joen vartta. Sieltä ajoin tilan läpi eteenpäin kohti aarnimetsiä. Ensin päädyin Ruutinkoskelle, tosi tosi kaunista. Sieltä ajoin peltojen reunoja pitkin Pitkäkoskelle. Aivan mielettömän upeat maisemat. Sieltä Paloheinän kautta takaisin Tuomarinkylään ja sieltä kotiin. Olin aivan fiilikisssä  uusista maisemista. Erityisesti Ruutinkoski oli tosi kaunis. Pitkäkoskella oon ollut aiemmin, mutta tätä reittiä en ole mennyt koskaan. Olen mennyt sinne Paloheinästä. Aivan täydellinen fiilis. Ihan kuin jossain lomareissussa, kun paikat on uusia. Siitä saa reissussa aina parhaat kicksit kun näkee uusia maisemia ja paikkoja. Ja nyt ei tarvinnut tämän pidemmälle edes lähteä. Ja välillä olin sen verran hukassa, etten hahmottanut edes missä olin kun olin pitkään pyöräillyt peltojen viertä ja taas olin metsässä.. Sykettä nostaa myös pieni jännitys siitä missä on. Onneksi on gps ja vastaantulijoiltakin voi aina kysyä minne tie vie. 



Huippua maanantaita kaikille! Lähtekää tekin töiden jälkeen ulkoilemaan. Ja mitä jos tänään lähtisit tutun lenkin sijaan vähän eri suuntaan. Se tekee hyvää ja parantaa fiilistä 150%. Aivan mieletön lokakuun alku.

2 kommenttia:

  1. Nämä olivat mun rakkaat kotimaisemat kun vielä asuin Suomessa <3 Eniten kaipaankin Haltialan reunamaita, siellä sielu lepää!
    Metsissä on mahtavasti lenkkeilypolkuja nyt kun latuja ei vielä ole.

    /Heli

    VastaaPoista
  2. Moikka Heli! Kyllä mielettömän upeat maisemat. Vaikka joka päivä olen lenkkeillyt joen vartta vähän toisaalla, oli nämä kyllä henkeä salpaavan upeat maisemat. Metsässä on ihanaa lenkkeillä, ja sinne ne lenkit joka kerta suuntautuvat. Ihanaa viikkoa!

    VastaaPoista