Sports Lady®

Sports Lady®

18.8.2016

Päivän treenijuttuja ja venytysvideo


Nyt mulla alkaa viikonloppu. Tää päivä alkoi tosi aikaisin, mun mittakaavassa aikaisin. Ensimmäinen asiakas oli jo 7.30 keskustassa, joten oli aikainen herätys. Asiakkaan treenin jälkeen tein oman treenin. Tunnin treeni sisälsi enemmän olkapään ja lapojen alueen huoltavia liikkeitä, mutta tein ne pallon päällä. Sitten crosstraineria/stepperiä. Ulkona satoi niin paljon, ettei nyt tänään houkuttanut lenkkeillä ulkona. Treenin jälkeen menin Stadikalle vesijuoksemaan ja saunaan.

välipalaa ennen vesijuoksua, munakahvit :D


Sitten mä kävin fyssarilla näyttämässä olkapäätä ja edistys on ollut hyvää. Saan alkaa varovasti punnertamaan ja tekemään muita "oikeita" treenejä, jes!


Sitten iltapäivällä oli lisää ohjattavia ja vielä illalla toiminnallisen lihaskuntoharjoittelun tunti. Siellä tehtiin treeni oman kehon painolla, kumppareilla sekä pienillä käsipainoilla.


Kotona huoltoa ja venyttelyä taas. Ja venyttelystä on kovasti kaivattu postausta, ja sellaisen varmaan toteutan kun saan jonkun kuvaamaan. Mutta nyt tällainen pieni itse kuvattu maistiainen mun käyttämistä venytyksistä. Kuvasin ennen tunnin alkua, kun olin vähän ajoissa. 

Jalkojen venytys 
(takareidet, pohkeet, jalan ulkosyrjät, lähentäjät, pakarat..)


Aamulla on nokka kohti Tallinnaa. Haetaan Katrin kanssa mun synttäreille "vähän" juomia. Päivä kulutetaan maissa, ja mennään salille ja Spahan. Löysin Tallink Siljan kautta tän Day Span. Päivän lippu sisältää kylpytakin, pyyhkeen ja tossut. Eikä maksa kuin 23 euroa. Katsotaan millainen paikka se on :) Sitten pitäisi reippaana kiskoa vielä juhlajuomat laivasta. Onneksi on vahvoja naisia kaksi. Ihanaa viikonloppua kaikille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti