Sports Lady®

Sports Lady®

14.8.2016

Kehonhuoltoa ja kirittäjä uimassa


Viikonloppu on mennyt melkoisen kehoa huoltaessa. Lauantaina oli treeneistä lepopäivä, sunnuntai menikin taas jo reippaammin. Lauantaina tein pitkät venyttelyt. Ja sunnuntaina lähes yhtä pitkät. Flowssa seisominen ja bändien katselu (kumpparit jalassa) ehkä vähän jäykistivät vielä lisää. Moniko teistä venyttelee joka päivä? 



Tänään oon taas aamulenkkeillyt, venytellyt, pyöräillyt Kumpulaan uimaan ja vetänyt illalla kuulatunnin. Uintireissu olikin hauska. Mä oon aina tälläinen fiilisuiskentelija, ja menen kaikessa rauhassa allasta edestakaisin. Yleensä kilometrin verran. Otan uinnin ja vesijuoksun enemmän huoltavana treeninä. Annan veden voidella kättä (tai silloin pari vuotta sitten polven kanssa.. Uskon että vesi parantaa) ja huoltaa ja palauttaa lihaksia. Uin hitaasti, etenkin tänä kesänä tän käden kanssa. Yleensä kilometrin aika on noin 42 minuuttia. Mutta tänään sitten viimeisen puolenkilsan kohdalla laitoin vähän vauhtia. Vanhempi rouva ui melkoista vauhtia mun vierellä ja yritin (oikeasti tein töitä ja tosissani yritin) pysyä perässä. Henkeä haukkoen ja käsillä kovasti kauhoen vedin sen toisen puoli kilsaa tädin kanssa samaa vauhtia (ja täytyy kyllä myöntää etten ihan perässä pysynyt) ja mun km-aika parani 9 minuutilla :D Mitä jos olisin uinut ensimmäisetkin puoli kilsaa tätä vauhtia? Se oli häneltä kyllä päivän kiritys ja tsemppi mulle. Voishan sitä oikeasti alkaa uida vähän reippaammin :) Miten usein sitä tekee aina asiat omalla tavallaan. Muilta voi oppia tosi paljon. Kannattaa aina katsoa ympärilleen.



Tässä muuten mun lauantain smoothie. Se on superhelppo ja superhyvä. Jos inhoat vihersmootheja, anna tälle mahdollisuus. 

Trooppinen vihersmoothie

1 pkt pestyä baby pinaattia
1 prk ananasviipaleita mehussa (säilytä jääkaapissa)
8 jääpalaa

Blendaa kaikki keskenään ja nauti samettisen pehmeä ja hyvänmakuinen smoothie. 






Nyt on sitten festarit juhlittu tältä kesältä, Pori Jazz ja Flow. Seuraavat "festarit" onkin mun nelikymppiset sitten lokakuussa, tasan kaksi kuukautta niihin. Valmistelut on hyvällä mallilla jo. Huomenna alkaa arki, melko täydellä tohinalla jo. Oon viikonloppuna myös tehnyt syksyn musiikkia tunneille. Ensi viikolla alkaa taas 4 viikkotuntia lisää kalenterissa ja jokaisessa on oma suunnittelunsa. Ohjelmat, musat, tuntilistat ja tsekata kaikki maksupäätteet ja musakaiuttimet ja muut. Aavistuksen mua huimaa syksyn tahti, lapsen harrastuksineen. Meillä on joka ilta jotain, lauantaita lukuunottamatta jos ei ole pelejä. Pitää todella keskittää ajatukset myös lepoon ja palautumiseen. 

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti