Sports Lady®

Sports Lady®

8.7.2016

Loma mood


12 kilsan perjantailenkki aamupäivällä
Taas yksi ihan mahtava lomaviikko melkein takana. Oon liikkunut paljon, syönyt jätskiä paljon (joka päivä..) ja ollaan käyty lapsen kanssa Super Parkissa ja keilaamassa ja Kumpulassa uimassa ja vaikka mitä. Ja huomenna ois luvassa reissu Puuhamaahan. 


Mun liikkuminen on jotain muuta kuin töissä. Oon kävellyt, uinut, pyöräillyt ja venytellyt. Käsi saa levätä ja kroppa muutenkin. Ja liikuntaa tulee niin paljon, että voi aika huoletta syödä jätskiä ja kanakebabbia ja skumppaakin.

On nukuttu aamuisin pitkään. Joskus pidempään, jopa kymmeneen asti. On ihanaa kun ei tarvitse laittaa kelloa soimaan. 



Torstaista oli luvattu sadepäivää ja bongasin Offerilla.comista keilatarjouksen Myllypuro Arenalle. Tunnin vuoro oli vain kaksi euroa. Normaalihinta 36 eur. Oli tosi kivaa poikien ja Jarnan kanssa keilaamassa. Hyvää ajanvietettä. Keilauksen jälkeen syötiin Kumpulan Parmesanissa ja äidit sai vapaapäivän ruuanlaitosta :)

Tänään taas oltiin Kumpulassa uimassa. Ei ollut lähtiessä mitenkään hieno ilma, mutta kyllä se aurinko paistoi ja oli lämmin. Illalla jätskiautolta lisää jätskiä :D

On ollut kyllä niin mahtavan ihana loma eikä mua ole säät haitanneet mitenkään. Päinvastoin. Loma on aina mielentila. Sunnuntaina mulla alkaa sitten aikuisten loma. Lähden Poriin Jazzeille. Ollaan melkein kolme viikkoa oltu lapsen kanssa kuin paita ja peppu. Mutta koska olen hänet pienestä asti opettanut liikunnalliseksi, olen päässyt itsekin liikkumaan koko loman. Tänään juuri mietin Kumpulassa uidessa miten mahtavaa on kun tyyppi hyppii ja ui itsekseen ja mä saan uida ja vesikävellä ihan rauhassa. 45 minuuttia uintia ja 30 minuuttia vesikävelyä. Mutta ihan kauhea ikävähän mulle tulee häntä kun joutuu olemaan kaksi viikkoa erossa.



Ja sitten oon suursiivonnut kotia. Kaikki turha sai lähteä. Kaapit on siivottu ja lattiat pesty. Ja vähän vaihdoin taas järjestystäkin. Lapsi hengaili ulkona ja mä sitten yritin keksiä jotain tekemistä itselleni. Keskiviikkoillan operaatio fudista katsoessa oli poistaa paperit mapeista. Niitä tuli Ikean kassillinen ja poltan ne mökillä heinäkuun lopussa. Elämä meni parissa tunnissa pikakelauksella kun löysin sieltä ties mitä. Miettikää paljonko nämäkin vie turhaa tilaa kaapeissa? Parin viikon itsepalvelukirppiksen tyhjäsin tänään ja viimeiset nettikirppiksillä myydyt tavarat haetaan sunnuntaina. 

Aika aktiivista menoa ja ei sitä löhöilyä ja "lomailua" ehkä. Mutta mä en vain ole sellainen, että osaisin maata sohvalla naistenlehtiä lukemassa :) Oon tosi onnellinen tästä viikosta. 


Ihanaa viikonloppua <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti