Sports Lady®

Sports Lady®

24.3.2016

Pääsiäisen viettoon - rinteet kutsuu



Aurinkoista torstaiaamua. Pääsiäinen lähenee ja varmaan moni on odottanut näitä pyhiä niin kuin mäkin. On monta päivää vapaata. Sukset on huollettu ja laskemista oon taas odottanut NIIN paljon. Mä oon pakannut eilisen illan, tai päivän oikeastaan. Ensimmäisenä aloin katsomaan ruokia mukaan. Hiihtokeskusten ruoka-anti kun ei hääviä (eikä sieltä juuri löydy mulle mitään sopivaa) ole joten piti vähän suunnitella etukäteen viikonlopun syömisiä. Kävin Mustapekassa eilen ruokakaupassa ja meinasin pyllylleni lentää kun pääsin kassalle. Tulipa ruokakassille hintaa kun on tottunut käymään Lidlissä. Mutta kaikkea hyvää ja terveellistä tarttui mukaan. 

Jotain ehkä kertoo mun kiinnostuksen kohteista, että säädän ruokien kanssa vaikka kuinka ja sitten hätäpäissäni lyön kassiin muutaman bilevaatteen laskettelukamojen lisäksi. Mutta pääsiäisen jälkeen kiitän itseäni kun olo on hyvä, kun syö hyvin ja terveellisesti. Tarkoitus on oikeasti myös levätä ja ottaa rennosti. Laskea, levätä, bilettää. Ja bilettää voi ilman alkoholiakin, tai ainakaan sitä ei tarvitse kaksin käsin kiskoa. Mitä enemmän tulee ikää, sitä on tullut niin mukavuudenhaluiseksi, ettei viitsi pilata olotilaansa ryypiskelemällä itseään tainnoksiin :D Ja hauskaa voi pitää ilman viinaakin. Jaksaa paremmin laskea ja bilettää sitten illalla. Onkohan se lähenevän 40 merkki, että on alkanut kriittisesti tarkastelemaan omaa alkoholinkäyttöä, kun se ei mikään kovin terveellinen tapa ole.. Aika monelle käy 40 korvilla näin. Ehkä mulla on neljänkympin kriisi, puoli vuotta etuajassa :D Näitä on tullut viime aikoina mietittyä. Eikä se tämän työnkään kanssa kauhean hyvin sovi. Ennen se ehkä oli coolia, nykyään ei niinkään. Ja kun katsoo tämän hetken parikymppisiä, luulen että niillä on paljon terveellisemmät meiningit kuin meillä silloin parikymppisenä. Argh, nyt mä kuulostan vanhalta ;) Mutta se on hienoa, että tietoisuus asioista lisääntyy ja ihan vallan muut jutut kiinnostavat. Esimerkiksi oma hyvinvointi. 




Huippu pääsiäinen kuitenkin tulossa. Nyt loput kamat kassiin ja autoa pakkaamaan. Loistavaa pääsiäistä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti