Sports Lady®

Sports Lady®

6.3.2016

Krapulalääkettä ja antioksidantteja, Himos-reissun kuulumisia


'


Viikonloppuna mä pääsin taas laskemaan. Hyvän ystävän polttarit oli Himoksella ja meillä oli ihanaa ohjelmaa varattu viikonlopulle. Bileet alkoivat perjantai-iltana, mutta mä ajelin Himokselle jo aamusta. Matkalla mä ensin pysähdyin Lahden Kärkkäisellä. Se on tosi kätevästi vielä ihan Lahdenväylän varressa, joten kiertoa ei tullut yhtään Jämsän suuntaan. Itselle ostin kollageenia ja muutamaa puuttuvaa juttua. Tulevalle morsiammelle vein myös mm. kollageenia tuliaisiksi. Tätä mä laitan aamuisin kahvin joukkoon. 


Himoksella olin jo 12 jälkeen päivällä ja samantien menin rinteeseen. Pari tuntia laskin ja sitten menin tauolle. Edelleen nuo rinneravintoloiden kahvilat eivät juuri mitään sellaista tarjoa, joiden voimin jaksaisi. Tyhjää höttöä.. Ranskalaisia, hampurilaisia, leipää, pullaa.. No oli siellä jokin lounaspöytäkin, mutta en halunnut syödä mitään suurempaa. Lopulta ei löytynyt sitten mitään mitä ottaa, jos halusi ottaa jotain pientä. Autossa matkalla olin syönyt aamupalan jälkeen omenan ja banaaniletun, jotenka niiden voimin ei ihan virtaa riittänyt enää. Mulla oli mustien rinteiden taktiikka ja laskin pelkästään niitä melkeinpä :D Joten kyllä siinä nyt väsyy kun tulee lujaa alas parin tunnin verran. 



Kärkkäiseltä lähti mukaan kaakaomassaa ja sitä mä kävin naukkailemassa autolla. Raakakaakaomassa on kylmäpuristamalla tuotettua, puhdasta, 100% suklaata ilman mitään lisäaineita.  Kaakaon sisältämä teobromiini toimii kofeiinin lailla piristäen ja antaen energiaa, mutta ei ole kuitenkaan stimulantti. Raakakaakao sisältää yli 1200 aktiivista ainesosaa ja jopa 10 % kaakaopavun painosta on antioksidantteja. Ja sitten massan lisäksi Pulsinin patukka. Näillä jaksoi. Ja oikeasti oli niin huomattavissa se, miten paljon virtaa näistä tuli. Jaksoin helposti vetää vielä yli kaksi tuntia vaikka väsytti ennen taukoa tosi paljon.



Autossa on kätevä pitää mukana ensinnäkin vettä ja tervellisiä eväitä, joita voi nopeasti syödä. Ehkä silloin kun on koko päivän rinteessä, voi syödä jotain ruokaisampaa, mutta tällaiset pikkueväät riittää hyvin jos on vain neljä tai viisi tuntia rinteessä. 



Niin mahtavaa on kyllä päästä laskemaan. Se tunne kun autosta pääsee ulos, saa sukset jalkaan ja nousee ensimmäistä kertaa hissillä ylös. Melkein tekee mieli kiljua riemusta joka kerta, vähintään tuulettaa. 





Viiden maissa sitten lopettelin päivän laskut ja menin hakemaan meidän mökin avaimet. Kyllä olin aika väsynyt, mutta nyt jalat ei olleet niin soseena kuin Lapissa ekan päivän laskettelun jälkeen. Alkaa taas kroppa tottua tähänkin. 



väsynyt laskija saapuu mökille silmät ristissä (taustalla meidän palju)
Mulla oli sitten aikaa tutustua paikkoihin ja purkaa omat tavarat kun odottelin muita tyttöjä. Ja hetken levätä. Ja siitä ne juhlat sitten alkoivat kun juhlakalu ja muut tytöt seiskan maissa saapuivat paikalle.


Lauantaina aamulla pidin tytöille Method Putkisto aamujumpan, joten teki todella hyvää itsellekin edellisen päivän laskujen jälkeen. Muuten oli sitten melkoisen bilepainotteista :D


Chlorella on muuten sellainen valmiste, jota kannattaa erityisesti tällaisilla bilereissuilla nauttia. Se on varmasti tunnetuin detox superfood, joka on myös krapulan parantajan maineessa. Sen avulla vältät seuraavan aamun krapulan. Bileiltana 5g chlorellaa ennen juomisen aloittamista ja seuraavan päivän olo saattaa olla pelastettu. Sitä kannattaa ottaa myös baarista kotiin tullessa. Sanotaan, että se poistaisi 96 % krapulan oireista, tehostaa maksan toimintaa ja auttaa alkoholin poistumista kehosta. Ainakin mun olo oli tänään pelastettu. Kohtuullisesti juomia, paljon vettä, paljon jorausta ja vielä chlorellaa kaveriksi. Antti Tuiskua kelpasi fanittaa lauantai-iltana Himos Arenalla ja jorattua tuli aamukolmeen saakka. Ja kävin mä laulaa luikauttamassa viereisessä Monobaarissa ennen keikkaa itsekin. Pysyin hereillä ja hyvin jaksoi. Antti Tuisku on mun mielestä aivan mahtava. Niin positiivinen tyyppi joka juuri vetää sitä omaa juttuaan ja vähät välittää arvostelijoista. Positiivista energiaa säteilee joka suuntaan. Sinne mä eturiviin änkesin kiljuvien tyttöjen joukkoon. Tyyppi vetää niin täysillä, että sitä on ilo katsella ja kuunnella.


Oli aivan mielettömän mahtava viikonloppu. Kaikkea mukavaa tekemistä ja ei juostu kello kaulassa, vaan oli aikaa relatakin. Ihania ihmisiä, ja rakas ystävä menossa naimisiin pian! Instaan mä laitoin videon meidän heikoilla jäillä hyppimisestä ja avantoon putoamisesta. Se oli hauskaa, käykää katsomassa. Ja aikaa oli myös istua siellä paljussa molempina päivinä :) Nyt on niin hyvä mieli ja uskon, että myös tulevalla morsiammella on myös. Upeeta oli! Eilinen meni ihan polttaririennoissa ja sporttailusta oli lepopäivä. Tänään mä tein tunnin lenkin kun pääsin kotiin ja nyt vetämään vielä kuulatunti. 


Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja pysytään aina positiivisena :) Se kantaa pitkälle <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti