Sports Lady®

Sports Lady®

12.1.2016

Tiistain fiilistelyä



No tulipa lunta tänään. Mä olin varautunut päivään lähtemällä tosi ajoissa asiakkaalle. Onneksi ei tarvinnut aamun pahimpiin ruuhkiin lähteä. Aamulla jo kirosin tätä työtä :) Normi-ihminen selviytyy työpaikalle ja takaisin. Mä yritän selviytyä useampaan paikkaan päivän aikana. Mutta hyvinhän se päivä sujui ja olin joka paikassa reilusti ajoissakin. Onnittelin jo itseäni miten mahtavan hyvä auto mulla on. Käynnistyy 28 asteen pakkasella ja menee hangessa kuin traktori. Melkein kuin Ladaa ajaisi. No illalla se auto sitten muuttui Ladaksi. Be careful what you wish for.. Ohjaustehostin sanoi sopimuksen irti. Saa nähdä roikunko kaksin käsin ratissa aamullakin, vai korjaantuuko vika itsestään yön aikana. 


Dieettiä on takana muutama päivä. Tänään heräsin aamulla kuudelta järkyttävään nälkään. Olisi vähän pidempään saanut nukkua, mutta kun mun vatsa ei ole siihen näläntunteeseen aikoihin tottunut. Oli pakko nousta syömään. Ruokaa tulee kyllä reippaasti päivän aikana, eikä mulla päivällä ole nälkä. Mutta siihen aamun nälkään en ole kyllä kuukausiin herännyt :D Ehkä ihan tervettä vaihteeksi ;)

On ollut tosi kiva viikko. On ollut ihanaa nähdä teitä tuntilaisia pitkästä aikaa. Ja kaikkia asiakkaita. Kyllä mulla on vaan kiva työ. Huomenna nähdään Eteläisen Helsingin porukan kanssa taas ja laitetaan kevään tunnit käyntiin Toimelassa. Eipä mulla muuta. Katsotaan miten nälissäni herään aamulla. Pitää tankata kunnon aamiainen niin jaksaa roikkua ratissa. Loistavaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti