Sports Lady®

Sports Lady®

14.12.2015

Loma lähenee


Tänään oli viimeinen kuulatunti, ja huomenna on viimeinen ohjaus ennen joulua. Loma alkaa häämöttää. Mulla tai meillä oikeastaan, se alkaa jo keskiviikkona, ylihuomenna. On ollut aikamoista puristamista, että saa työt tehtyä ja kaikki jouluvalmistelut hoidettua. Välillä meinaan stressaantua kaikesta, mutta joudun muistuttamaan itseäni siitä, että olen ihan itse kaiken kiireen järjestänyt. Ja ne ovat kivoja asioita. Kortit voisi jättää lähettämättä, lahjat ostamatta.. Niitä ei ole pakko tehdä. Kuitenkin viikonloppu meni siinä, että toimitin lahjoja sinne sun tänne, kirjoitin kortteja, paketoin lahjoja, nähtiin sukulaisia ja kavereita, oltiin sählyturnauksessa ja uimassa, töitäkin tein. Kaiken mahdollisen tein silloin, kun lapsi nukkui jotta mun jouluhössöttäminen ei olisi häneltä pois. On tosi hyvä mieli. Eilen myös haettiin vielä joulukuusi. Se koristellaan huomenna. Sitten on kiva palata reissusta kotiin jouluksi.

Eilen mä kävin myös Birgitalla laittamassa letin taas kuntoon. Oma väri lähenee ja lähenee koko ajan :) Taas tää on astetta tummempi. 

Meillä lähtee lento keskiviikkona. Lapsi on jo pakannut laukkunsa. Mä olen asiassa vasta ajatuksen tasolla. Mutta olen kiitollinen siitä, että joku osaa jo itse pakata kassinsa. Se on valtavan helpottavaa. Hänestä on myös kantoapua nykyään. Kaikki nämä vuodet on ollut melkoista raahaamista, kun kuljetettavana on ollut kaksi matkalaukkua ja kahdet käsimatkatavarat. On meinannut kädet loppua kesken :D Nyt on jo helpompaa! Muistan jonkin reissun missä olin kaksin lapsen kanssa kun hän oli 4. Oli kaikki matkatavarat ja rattaatkin vielä...

Jouluvalmisteluissa mun mielestä on tärkeää se, että ei suorita niitä vaan nauttii niistä. Tottakai tietyt jutut "pitää saada tehtyä", mutta varmasti perhe ja lapset arvostavat enemmän äitiä, joka ei stressaa niin paljon. Itse hoidin osan jouluostoksista niin, että tilasin tavarat tai tuomiset paluulennolle. Osa on vielä hoitamatta, mutta ne ehtii vielä. Ja osa jää hoitamatta. Piparitaloa ei tänä vuonna ehditty tekemään, vaikka pipareita kyllä leivottiin. Huominen on vielä aikaa metsästää puuttuvia lahjoja! Sitäpaitsi jouluaattona on vielä kaupat auki :D

aamiainen ennen salia: vihersmoothie ja luomukahvi kauramaidolla
Treenamassa salilla oon käynyt nyt joka päivä, ja on ollut mahtavaa vetää omia treenejä. Loma lähenee, ja samalla se tarkoittaa myös sitä, että luovun omista aamu- ja treenirutiineistani hetkeksi. Vihersmoothiet, Vitamix ja tuorepuurot odottavat täällä sitten taas kun tullaan kotiin. Saa nähdä millaiset sali- ja jumppameiningit hotellissa on. Pitäisi olla hyvät. Mutta niiden puitteiden mukaan mennään siellä. Matkalaukkuun lähtee uikkareiden lisäksi taas kasa treenivaatteita. Aikamoisia aktiivilomia on edelliset reissut olleet, enkä usko että tämäkään on poikkeus. Sen verran reipasta seuraa lähtee mukaan :)


lokakuussa Marbellassa
tällaisissa tunnelmissa toivottavasti aamulenkkeillään muutaman päivän päästä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti