Sports Lady®

Sports Lady®

25.10.2015

Sunnuntaiaamun juttuja ja eilinen Pre Launch Party




Hyvää sunnuntaita kaikille. Oon pari päivää antanut kropan levätä liikkumisesta. Eilen nyt oltiin monta tuntia Flamingossa lapsen kanssa riehumassa, mutta lenkillä en oo käynyt tai treeniä en oo tehnyt pariin päivään. Tänään oli niin ihana lähteä ulos ovesta aamukävelylle. Oli lämmintäkin. Kollageeninaamio kasvoille ja ulos ovesta. Tällaista meininkiä mulla täällä on. Tää on sitä mun treeniä, tai voiko sitä treeniksi kutsua. Metsässä kuljeskelua. Tänään näin ison haukankin. Ensin luulin sitä pöllöksi, kun iso lintu heilutteli siipiään puiden välissä, mutta linnun istahtaessa puun oksalle tajusin mikä se oli. Aivan mielettömän upea! 

Videolla lisää kuulumisia :D En tiedä miksi mä laitan tänne näitä ilman meikkiä kuvia tai videoita, kun monet bloggaajat on niin huoliteltuja niiden kuvissa. Mutta tää on sitä aitoutta ehkä. Tällainen mä oon :D





Eilen me käytiin lapsen kanssa Mikon uuden sinkun Pre Launch Partyssa. Oli kiva ilta ja Mikolla on niin mahtava meininki. Upea ääni ja hienoja biisejä. Ja positiivinen meininki. Oon tutustunut Mikkoon, kun olin CocoVi Bar'lla ravintolapäällikkönä. Olin palkkaamassa baarille lisää ihmisiä ja joku mainitsi mulle Mikosta. Ei tarvinnut montaa sanaa tän fiksun nuoren miehen kanssa vaihtaa, kun jos kysyin Mikolta koska hän pääsisi aloittamaan. Kun Mikko siellä tiskin takana välillä lauleskeli ja teki smootheja, en epäillyt hetkeäkään etteikö hän pääsisi vielä pitkälle lauluhomman kanssa. Tsemppiä Mikolle ihan mahtavasti! Mun mielestä on upeaa, että tekee sitä mitä sydän sanoo. Ja että on innostunut ja motivoitunut ja tekee hommaa suoraan sydämestä. Niin kuin mäkin teen tätä mun hommaa. Ja vielä kiitos kaikille Mikon  frendeille ja Mikolle hienoista järjestelyistä. Ja terkkuja kaikille keiden kanssa eilen nähtiin ja juteltiin. Oli tosi kiva nähdä <3 Me poistuttiin hyvissä ajoin lapsen kanssa juhlista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti