Sports Lady®

Sports Lady®

15.10.2015

Kotona taas ja tärppejä huomisille I love me -messuille



Jee! Kotona ollaan. Oli hyvä ja rentouttava loma. Tulin yölennolla ja menin kotona suoraan nukkumaan. Turvallisesti kotona siis. Laukut on purettu, pyykkikone laulaa ja kävin kävelyllä. 




Reissun ajan instafiidi alkaa muuttua nyt syksyisempään ja kotoisampaan suuntaan. Palmujen ja biitsien kuvat saa taas väistyä syksyisten ulkokuvien ja smoothieiden tieltä. Syöminenkin luonnollisesti taas kevenee, kun pääsin kotiin. Tänään oon tehnty vihersmootheja, keittoa.. Ja ihan oikeasti mulla ei ollut tänään nälkä kuin vasta 2 jälkeen kun tulin kävelyltä. Aika reippaasti on tullut syötyä, vaikkei syöminen nyt mitenkään lapasesta varsinaisesti lähtenyt. Instafiidi tulee päivittymään vauhdilla myös I love me messuilta. Stay tuned @sportsladyh!



Huomista varten oon katsonut valmiiksi tavarat I love me -messujen Bloggaajakirppikselle. Messukeskukseen suuntaan jo aamulla. Sieltä mut voi bongata Biancaneven värikkäissä treenitamineissa (kuvan vaatteet on saatu Biancaneveltä). Meitä VIP-bloggaajia on kymmenen ja pääset muihin tutustumaan täältä. Kääk, mitenhän hienoja tavaroita siellä muilla on kaupan? Multa löytyy treenikamoja ja varusteita, jotain purkkeja ja puteleita puoli-ilmaiseksi... Eli siis tulkaa shoppailemaan kirppikselle. Se pidetään hallissa 1 klo 16-18 tai niin kauan kuin tavaraa riittää!

Huomenna kiertelen myös eri osastoilla ja olen sopinut muutamia tapaamisia. Uniasiat mua kiinnostaa kovasti ja Familonin osastolle olen varannut ajan uniasentoanalyysiin klo 12.15. Suunnon sykemittarit kiinnostaa myös Muoti+koru+kello -alueella. Ja sillä aluleella varmasti moni muukin juttu :) Ja luonnollisesti puolella tulen huomenna myös luuhaamaan!


Joogafestivaalit - joogaa jokaiselle

Lauantain menotärppejä on Joogafestarien klo 10.30 Broga -tunti tilassa 6 sekä klo 14.15 Kylli Kukkin Shantijooga tilassa 1. Näille tunneille mä meinaan osallistua. Joogafestarien ohjelma on täynnä mitä upeimpia vetäjiä ja tunteja, mutta oma aika on valitettavasti rajallinen. Kyllin tunnit mua kyllä kiinnostaa kovasti. Kannattaa katsoa Joogafestarien ohjelma!


Luonnollisesti

Tämä osa messuista on herättänyt eniten mun kiinnostusta. Kolmen päivän aikana varmasti ehdin kahlata standeja hyvin läpi. Luontaishoitola-alue on tänä vuonna suurempi kuin koskaan. Siellä voi tutustua erilaisiin hoitomuotoihin, kokeilla vaikka reikihoitoa tai jäsenkorjausta. Aion käydä ehdottomasti tsekkaamassa mitä olisi tarjolla mun rankaa ajatellen. Luonnonkosmetiikka -alueella taas on monia tunnettuja ja uusia luonnonkosmetiikkatuotteita ja tänä vuonna on myös uutuutena Luonnonkosmetiikan hoitola, jossa voit piipahtaa hemmotteleviin hoitoihin tai saada vinkkejä meikkaukseen. Sunnuntaille olen varannut ajan Kauneushoitola Kuiskauksen "Mieltä ja kehoa virkistävään Provida Organics" -hoitoon. Piristystä voi ruokavalioonsa käydä hakemassa luomu- ja lähiruokapisteistä Luonnollisesti -puolella. Täältä löytyy mun joka päivän eväät aivan varmasti! Sieltä voi myös ostaa itselleen superfoodeja ja muuta kotiin viemistä. Ja luonnollisesti alueella mua kiinnostaa myös ekologinen pukeutuminen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti