Sports Lady®

Sports Lady®

22.10.2015

Day Spa Finskin pisteillä



Tää postaus piti tehdä jo aiemmin. Kävin ennen mun reissua Helsinki Day Spa'ssa. Ostin sinne lahjakortin itselleni Finskin plus pisteillä, jotka olisivat menneet vanhaksi pian. Osa mun pisteistä oli jo kadonnut bittiavaruuteen (eli menneet vanhaksi, sniif), joten nämä päätin pelastaa. Ja tämä ihana hoito pelasti mun viikon. Se oli juuri silloin, kun tutkittiin kaularankaa ja rintarankaa magneetissa ja lääkäreillä. Tuli rentoutus tarpeeseen. Taisin tulla tänne vielä samana päivänä, kun magneettikuvat oli otettu. Helsinki Day Span tuotteet ei olen luonnonkosmetiikkaa, mutta on se hemmottelu vaan aina niin ihanaa ja rentouttavaa. Etenkin kun on tällaiset puitteet. En ollut aikaisemmin tajunnut, että vanhentuvia Finskin pisteitä voisi käyttää myös näin. Mutta siis voi, ja kannattaa käyttää. Lahjakorttiin meni x-määrä pisteitä (en nyt enää muista paljonko) ja sitten jonkun kympin laitoin omaa rahaa. Ihan pelkillä pisteillä tätä ei voinut hoitaa, mutta kannattaa niitä käyttää etteivät vain häivy pistesaldosta. 





Tänään mä olin ekaa kertaa salilla tekemässä omaa treeniä kaiken tän työ- ja kaularanka- ja messukaaoksen jälkeen. Tunteja oon vetänyt, mutta siihen se energia melkein on mennytkin. Vuorokaudesta loppuu tunnit kesken, ja uneen on pakko panostaa. Siitä en halua tinkiä treenien kustannuksella, etten pimahda :D Mutta siis miten mahtavaa oli päästä salille. Ajatelkaa, edellisestä kerrasta oli viisi viikkoa. Tein koko treenin oman kehon painolla ja pallon päällä polviseisonnassa. Salin "laitteista" käytin ainoastaan ristikkäistaljaa, sitäkin pallon päällä seisten. Ja taljassa tein myös alasvetoa pallon päällä. Selälle ja rinnalle tuli enemmän tää treeni ja corelle tietty :D Oli niin mahtavaa pitkästä aikaa! Jee! Mun olisi pitänyt tulla kotiin laittamaan kirjanpitoa, mutta se siirtyi huomiselle. Oli ihan pakko päästä. Mulle suoraan sanottuna iski "annoskateus", kun vedin asiakkaille aamulla treenejä. Aattelin, että miten ihanaa on vetää oikein kunnon treeni. Myös itselle :D Siitä tulee NIIN mahti fiilis!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti