Sports Lady®

Sports Lady®

23.10.2015

Brunettes have more fun - video uudesta tukasta




Mä oon niin pitkään kypsytellyt ajatusta siitä, että siirryn pois hiusten värjäämisestä. Oon ollut blondina 20 vuotta, ja siitä luopuminen tuntuu vaikealle. Nyt päätös kuitenkin oli tehty, että siirryn kohti omaa väriä. Birgitta oli miettinyt jutun valmiiksi niin, että a) tukasta ei tule punainen b) tukasta ei tule harmaa c) tehdään mahdollisimman luonnollisen näköinen letti jonka väri menee lähelle mun oman tukan väriä d) pääsen kasvattamaan omaa väriä niin että säästyn siltä karmeimmalta vaiheelta, kun keskellä päälakea menee musta raita ja muuten letti on vaalea. Ja Birgitta tietää miten hysteerisen tarkka oon mun tukasta, sitäkin jännitti yhtä paljon tää operaatio :D Mutta turhaan mun mielestä, sillä Birgitta vaan yksinkertaisesti on niin huippu! 


Tässä on lähtötilanne. Hiushuone Dreamissa ollaan Birgitta Vikstenin tuolissa siis. Operaatio aloitettiin raidoittamalla hiukset kahden eri värin sekoituksella, jotka taittavat enemmän kylmään. Värit on KC luxima kevytsävyte -värejä, jotka on suunniteltu suomalaiselle hiukselle. Raitojen värin vaikutuksen aikana juotiin kahvia ja päivitettiin kuulumiset. Raidat tehtiin kevytsävytteellä. Sen jälkeen tukka pestiin ja kuivattiin ja levitettiin vielä kevytsävyte, jonka annettiin hetken vaikuttaa. 


Eniten mua on tuossa blondauksessa huolestuttanut se, että jonain kauniina päivänä saan siitä jonkin karsean allergisen reaktion. Mulla on järjettömän herkkä iho, ja en pysty esimerkiksi käyttämään mitään ripsipidennyksiäkään. Ei tulisi mieleenkään enää laittaa niitä. Olen luopunut myös kosmetiikasta, joka sisältää kauheasti kemikaaleja ja kynsilakoista myös. Luopuminen tapahtuu hitaasti, mutta toivoa on vielä. 



Hiusten laittoon meni aikaa kolmisen tuntia, mutta aika meni tosi nopeasti. Olen tosi tyytyväinen lopputulokseen. Siis ihan mielettömän tyytyväinen. Älyttömän tyytyväinen oikeastaan! Tavoitteena olisi ensi kesäksi "surffitukka", joka on pitkälti omaa väriä ja saa se tässä myös kasvaakin. Enää ei leikattu, siistittiin vain kaikista kuivimmat latvat pois. Kohti sitä omaa väriä :D






Pussukassa laadukkaat Evon shampoo ja hoitoaine. Niitä en oo aiemmin koittanut. Sain Birgitalta ne synttärilahjaksi <3 Kiitos. Purkeissa on mun mielestä ihanat tekstit! Hiuksista on ihan maksettu rahaa ja kaikkea blogissa kirjoittamaani ei todella ole saatu ilmaiseksi. Tosin Birgitta teki kaverina mulle tämän paljon paljon edullisemmin, mitä siihen muuten olisi mennyt. Suuri kiitos siitä. 

Kirjoitan blogissa tuotteista ja palveluista, mitä lämmöllä voin myös teille suositella. Eli vaikka jokin juttu olisi tehty yhteistyössä, on se ehdottomasti sellainen minkä allekirjoitan. Ja mitä todella voin suositella. En kirjoita rahan tai tuotteiden vuoksi, mutta tottakai on ihanaa jos saan jotain tuotteita joskus testiin, alennusta palveluista tai pääsen testaamaan jotain ihanaa hoitoa. Ja silloin se on aina kummankin tahon etu. Minua on useasti lähestytty mitä kummallisemmin yhteistyöehdotuksin ja tuottein. En lähde sellaisiin mukaan, mihin en usko. Ikinä. Niin lahjottavissa en koskaan ole :D :D


Tico koira ja uudet shampoot

Tässä vielä lopputulos videolla. Ja suosittelen lämpimästi miettimään sitä, että olisiko se oma väri kuitenkin turvallisempi ja kauniimpi. Ja jos niitä harmaitakin alkaa tulla, niin harmaa on kuulemma hitti nyt. Rohkeasti vain vieroittautumaan blondaamisesta ja turhasta värjäämisestä. Birgitalle Hiushuone Dreamiin Bulevardille kannattaa varata aikaa! Häneltä hommat hoituu loistavasti. Kiitos kaunis <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti