Sports Lady®

Sports Lady®

28.10.2015

Arvonta Ski Expoon



Ski Expo alkaa lähestyä. Kuka on menossa? Mä olen. Ja sain blogiin teille arvottavaksi pari lippua sinne. Oon ihan fiiliksissä muutenkin tulevasta laskettelukaudesta. Viime talvena en päässyt kertaakaan rinteeseen, kun mulla meni polvi. Tänä talvena aion kyllä laskea senkin edestä, ja toivon että lunta olisi täällä etelässäkin hyvin. Toiveena ois myös löytää jotain laskettelukamoja edullisesti mulle ja lapselle. Eli Ski Expoon pitää ehdottomasti päästä katsomaan uusia juttuja. Ainakin kokeilemaan karvapohjasuksia. 

Kuinka osallistut arvontaan? Jätä kommenttisi postaukseen. Arvon kaikkien kommentin jättäneen kesken 2 lippua viikonlopun tapahtumaan. Arvonta suoritetaan keskiviikkoiltana ja voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Liput saa noutaa Messukeskuksen infosta, eli toimituksen kanssa ei tule kiirettä :)

3 kommenttia:

  1. Menossa ollaan, joten mukana kivassa arvonnassa :)
    ameliarose211@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Menossa ollaan, joten mukana kivassa arvonnassa :)
    ameliarose211@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Jep Skiexpo kiinnostaa kovasti, mukana arvonnassa. sanna.portala@gmai.com

    VastaaPoista