Sports Lady®

Sports Lady®

6.8.2015

Syksyn tunneista



Tämä viikko on mennyt mukavasti töitä tehden ja aloitus on ollut melko loiva tähän työntekoon. Oon ehtinyt työpäivän lomassa hoitamaan paperihommia ja nauttimaan kesästäkin. Eilen vietin parin tunnin breikin Stadikalla ja tänään kävin keskellä päivää lenkillä. On ollut aivan mahtava aloittaa taas duunitja mulla on oikeasti ollut ikävä teitä mun ihania asiakkaita! Ensi viikolla tahti kiihtyy ja syyskuussa alkavat kaikki tunnit ja tahti kiihtyy entisestään. Tunteja on syksylle tosi paljon ja tää loppukesä on mennyt ilmoittautumisten vastaanottamiseen ja tuntilaisille vahvistusten lähettämiseen. 

Kumpulassa pidän sunnuntaisin kahvakuulan edelleen samaan aikaan 18.30 ja tunneille ovat kaikki tervetulleita! Kylätila laittaa infoa varmaan lähipäivinä tunneista! Mutta kuulatunneille voit ilmoittautua vaikka heti suoraan minulle hanna@sportslady.fi. Kahvakuulatunnit alkavat 13 syyskuuta. Syyskauden hinta on 125 eur ja otan ryhmään max 15 kuulailijaa. Sitten mulla on Kumpulan Kylätilassa päivätunti keskiviikkoisin klo 12.00-13.00 alkaen 9. syyskuuta. Tunti on yhdistelmätunti Method Putkistoa ja MP Pilatesta. Hinta syyskaudelle 145 euroa. Tänne voi myös jo ilmoittautua (suoraan minulle) ja paikkoja rajoitettu määrä.

Toimelan Opiston tunneille ilmoittautuminen on myös alkanut eilen. Toimelassa mulla on keskiviikkoisin tunnit. Klo 18.05-19.00 on kahvakuulan alkeet ja venyttely (tunti sisältää vähän pidemmät loppuvenyttelyt kuin tavallinen tunti) ja sen perään klo 19.05 on kahvakuulan jatkotunti. Ilmoittautuminen tänne menee Toimelan Opiston kautta. Rajoitettu määrä paikkoja joten kannattaa olla nopea! Tässä kaikki julkiset tunnit ja loput ovat yritysten ja yksityisten tahojen tunteja.

Kesää on kuitenkin vielä jäljellä ja nautitaan nyt näistä ihanista keleistä! Niin ja ulkotunnithan pyörivät koko elokuun Kaivarissa sekä Käpylässä (ensi viikolla ollaan taas "varakentällä" Kumpulassa). Tällainen infopläjäys tänne torstai-iltaan! Laittakaahan ilmoittautumisia tulemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti