Sports Lady®

Sports Lady®

5.2.2015

Mansikkapehmis

Viikko mennä hujahtanut taas :) Aktiivista menoa töiden ja lapsen harrastusten kanssa. Viikon kuulatuntien jälkeen tuntuu kropassa ja tänään oon palautellut kävelylenkin ja kehonhuollon kanssa. Seuraava kuulatunti vasta sunnuntaina. Huomenna ja lauantaina ajattelin kuitenkin tehdä kotona omat treenit! Niitä ei ole tälle viikolle tullut vielä yhtään tuntien ja töiden vuoksi!

Eväitä on saanut taas tehdä ja ennakoida päivän ruokia. Aamuisin teen tuorepuuron ja se on niin helppo ja nopea. Tänään oli lounaaksi munakasta, välipalaksi smoothie ja pala raakasuklaata, päivällisellä kukkakaalikeittoa ja raejuustoa sekä pari riisikakkua, iltapalana mansikkapehmistä kulhollinen. Ja muutamat mulperit tuli pussista napsittua ruuanlaiton lomassaNe on mun karkkiaTänään oli melkein vapaapäivä, pidin vain yhden MP Pilates tunnin. Joten ruokailu sujui hyvin kotona ja tuli syötyäkin aika kevyesti. Oli aika ihanan rentouttavaa etenkin kun alkuviikon on saanut tehdä ihan urakalla taas töitä! Ja silloin on tullut myös vastaavasti syötyä reippaammin!


Mansikkapehmis

muutama kourallinen jäisiä mansikoita
1 mitta Solgarin Whey to Go -suklaa prodea
sen verran vettä että koostumus pysyy jähmeänä ja "pehmismäisenä"

Blendaa kaikki sekaisin Vitamixillä


Method Putkisto opinnot on ihan loppusuoralla ja eilen mulla oli Marjan kanssa Skype, jossa viilattiin vielä kaikkea. Loppunäytöt on parin viikon kuluttua Kisakalliossa ja hyvillä fiiliksillä mennään. Kesällä Marja pyysi mua Vanajanlinnaan kansainväliselle kurssille avustamaan. Se on elokuussa, mahtava päästä sinne! Tällä hetkellä todella nautin ohjaamisestaja mulla on niin ihanat tuntilaisetkin! Ja kyllä tämä koulutus heijastuu kaikkeen ohjaamiseen pedagogisesti! Siitä olen tosi hyvillänienkä olisi osannut sitä ehkä silloin reilu vuosi sitten edes ajatellaLoppunäyttöjen yhteydessä otetaan toisistamme myös ennen/jälkeen -kuvatmitä harjoittelu on aikaansaanut omassa kropassaKutkuttavan jännittävä alkuvuosi tulossaeikä mua sen vuoksi edes haittaa että tän vuoden "lomatkin on peruttu".  En ole pitänyt sen ihmeemmin tänä talvena tai syksynä lomaa. Maaliskuussa lähden muutamaksi päiväksi Tahkollemutta muuten ei suurempia talvilomasuunnitelmia. Joka vuosi on tullut reissattua jonnekin lämpimäänmutta tänä vuonna se tosiaan taitaa jäädä välistä. Sen sijaan olen panostanut ystävien näkemiseenmikä tuntui jossain vaiheessa jäävän tosi vähiin kun olin aina töissä tai lapsen kanssa. Lomaillaan sitten kesällä! Toivottavasti siitä tulee ihanan lämmin (suoraan sanottuna odottaa sitä jo niin paljon kun aamuisin tuolla lenkkeilee pimeässä ja liukkaassa)!


Ja viikonloppua odotellessa. Ihana saada viettää rauhassa aikaa lapsen kanssa. Käydään testaamassa Tammiston uusi sporttipuisto! Onko kukaan käynyt siellä? Kokemuksia?

2 kommenttia:

  1. Ihanaa ja rauhallista viikonloppua :) Mä sain viimein hankittua Vitamixin ja oon niin innoissani siitä, on kyllä iso ero tavan blenderiin.. Saa tehtyä ihania pirtelöitä ja etenkin nyt panostaa noihin viherjuomiin. Eikä tuo mansikkapehmiskään varmaan huonoa ole ;) Halauksia! Henna

    VastaaPoista
  2. Sillä saa kyllä niin paljon parempia juomia! Mä fiilistelen omaani edelleen :) Kivaa viikonloppua ja halit!

    VastaaPoista