Sports Lady®

Sports Lady®

19.12.2014

X-mas is coming



Joko teillä on joulufiilistä? Mun viikko on mennyt töissä ja aika pitkälle kotia laittaen ja jouluvalmisteluja tehdenPiti vaihtaa eilen olohuoneen järjestystäkun yritin sommitella minne saan laitettua kuusenSiirsin jokaisen huonekalun mitä olohuoneesta löytyi.Ja kun lopulta olin tyytyväinen järjestykseenhain kuusenSe on kotimainen ja mun mielestä kaunisEnsimmäinen oikea kuusi mitä mulla on ikinä ollut! Oon tosi iloinen siitä! Olisi voinut olla isompikinmutta tää pikkuinen on oikeastaan aika söpö. Eikä se ollut kovin kalliskaan. Tähti kuusen latvassa on saatu IreneltäKiitos <3 Se on aivan ihana ja Hyvä teko tuote. Tykkään siitä tosi paljon! Kuusen jalka on Claes OhlsoniltaSe oli mun mielestä kaunein ja edullisinkin vielä! Koristeet kuusi saa lauantainakun koristellaan se yhdessä lapsen kanssaKoristeita olen kerännyt varmasti viisitoista vuotta ja ikinä ne eivät ole päässeet vielä laatikoistaan ulos 

Joulun fiilistely jatkui eilen illalla Pyhän Laurin kirkossamissä olin kuuntelemassa joulukonserttia ystävän kanssaLauantaina tulee mun perhettä syömään ja aion tehdä muutamaa ihanaa jouluruokaaGluteenitonta ja maidotontaMe vietetään lauantaina joulua lapsen kanssasillä hän menee jouluksi isälleen. Syödään aamulla joulujuhlan jälkeen riisipuuroakoristellaan kuusiavataan lahjat ja syödään jouluillallinen. Pukkia ei tulekun kukaan ei siihen usko enää. 


Urheilut on mullakin vähän kärsineet tällä viikollaEilen ja tänään en ole ehtinyt tekemään mitäänitse seisonut vieressä ja treenauttanut asiakkaitaYllättäen nämä joulukiireet verottavatmutta tekee hyvää välillä vaan olla urheilemattakin! 


Ja muistattehanettä ilmoittautuminen on alkanut kahvakuulatunneille KumpulaanNe alkavat tammikuun 11päivä! Samalla viikolla on ilmaiset Method Putkisto ja MP Pilates tutustumistunnitja ne alkavat pyöriä seuraavalla viikolla! Kuntoremontissakin vielä pari paikkaa! 

Ihanaa viikonloppua teille <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti