Sports Lady®

Sports Lady®

10.9.2014

Hyvä mieli purkista ja teestä


Onko ruusujuuri teille tuttu valmiste? Mä olen löytänyt tämän adaptogeenin jokin vuosi sittenja erityisesti töiden alettua ilmojen kylmetessä ja päivien vähitellen pimetessä tämä on hyvä ottaa käyttöön taas. Siivoilin kaappeja ja löysin mun purnukkalaatikosta taas tämän valmisteen. 

Itse asiassa mä luen parhaillaan Palviaisen Erkin Voimaruokaa! -kirjaa jonka hän tässä taannoin lähetti minulle (ja siellä puhuttiin myös ruusujuuresta joten muistin taas tämän hienouden). Suuri kiitos Erkki kirjasta ja olenkin jo päässyt sitä pitkälle. Tutustuttiin CocoVi Bar'n aikana ja hän on aivan ihana ja tietää todella paljon asioista! Kirjassa on hyviä juttuja ja myös uusia juttuja minulle. Suosittelen hankkimaan tän opuksen jos olet yhtään kiinnostunut hyvinvointisi parantamisesta. Mua ainakin kiinnostaa luonnonmukaiset keinot vaikuttaa erilaisiin sairauksiin tai muuten vain oman hyvinvoinnin parantamiseen. 


Ruusujuuri auttaa kestämään paremmin kuumaa ja kylmää sekä psyykkistä ja fyysistä stressiä. Se on adaptogeeni joka auttaa sopeutumaan ympäristön olosuhteisiin! Ruusujuuren sanotaan olevan masennukseen ylivoimaisesti paras lääke. Nimestään huolimatta sillä ei ole mitään tekemistä ruusun kanssa vaan nimi tulee juuresta jossa on ruusun väri ja tuoksu. Valmiste sopii erinomaisesti paljon urheileville sekä painoa pudottavillesillä sen lisäksi että se auttaa fyysiseen stressiin niin se vahvistaa kroppaa kun energiamäärää dieetillä rajoitetaan. Ruusujuurta myydään kapseleina sekä teenä tai uutteena (saat näitä luontaistuotekaupoista)!

Pirteää keskiviikkoa teille kaikille! Tänään on vuorossa taas Method Putkistoa Kumpulassa ja illalla alkavat Toimelan Opisto kahvakuulatunnitSyksy on niin mahtavaa aikaa,kun uudet ryhmät aloittavat ja tapaa taas paljon uusia ihania ihmisiä! Eiliset Kuntoremonttiryhmät olivat muuten aivan superihania! Kiitos teille kaikille hyvästä aloitustapaamisesta <3 Tulevien viikkojen aikana treenataan niin salilla kuin kahvakuulankin kanssa! Ja lisäksi oman kehon painolla! Ja ruokavalion tottakai kaikki saivat eilen itselleen.

2 kommenttia:

  1. Voiko tätä käyttää mikäli syö ssri- (mieliala)lääkkeitä? Olen kuullut että ristikäytöstä voi joidenkin foodien kanssa tulla ongelmia.

    VastaaPoista
  2. Varmasti voi tulla. En osaa sanoa tähän paljonkaan, mutta ruusujuuri kuulemma on turvallinen käyttää näiden kanssa. Kannattaa kuitenkin varmistaa ja selvittää asia tarkemmin!

    VastaaPoista