Sports Lady®

Sports Lady®

25.8.2014

Innostavin sporttiblogi ja aamurutiinit


Onko teillä aamurutiineja? Mun jokaiseen arkiaamuun kuuluu lähes sama rutiiniKello soi 5.40 ja teen tunnin aamulenkin (yleensä kävelen ja kerran viikossa teen HIIT'n). Tosin ei mun päivä piloille mene jos jonain aamuna rutiinit sekoittuu :) Mutta sen lisäksiettä lenkillä saa liikuntaaniin saa myös raitista ilmaaIhan kuin monen muunkinniin mun työ tapahtuu (etenkin syksyllä ja talvella) sisätiloissa! Ja sitten tietysti mieli lepää.


Lenkin jälkeen olen taas ottanut aamuisin vihreän saven käyttöönSavi puhdistaa elimistöä ja harjaa suolinukasta kuonaa pois. Sen sanotaan auttavan myös väsymykseen ja lisäksi sisäisesti nautittu savi tasapainottaa seitsemän sisäelimen toimintaa. Aktivoitu vihreä savi toimii puhdistuskuurin tapaisesti ja sisältää mineraaleja ja kivennäisaineita. Savea laitetaan teelusikallinen mukin pohjalle ja vettä päälle. Anna hautua noin 5 minuuttia ja juo neste lasista. Saviosaa ei tule nauttia. Jossain tapauksessa senkin voi tehdä 1-2 vkon kuurin ajan, jos kyseessä on vaikka ripuli tai lääkemyrkytys. Toiset nauttivat sen vallan, mutta tämä vain kuuriluonteisesti. Muuten savijuomaa voi käyttää ihan päivittäin. Lue myös mun aiempi kirjoitus "Suolisto - terveyden perusta"!


Sitten syön (tuore)puuron aamiaiseksi ja aina jotain protskua myös mukaanVitamiinit ja kahviaKesällä tein aina kotitreenin hetken kuluttua aamiaisestamutta nyt töiden alettua se ei onnistuKotitreeni tulee aina sinne kohtaan päivää missä on vähän aikaaJa aikaahan siihen ei kauaa mene! Näiden lisäksi aamurutiineihin kuuluu ekaluokkalaisen saattaminen koulutielleJa täytyy sanoaettä helpottaa mun töihin lähtöä tosi paljon kun koulu on vieressä ja pikkuiset menevät yhdessä kavereiden kanssa kouluun. Kyllä tässä onkin vuosikaudet ajettu päiväkodille kovalla kiireellä aina ennen töihin lähtöä!


tällä hetkellä mulla on nämä valmisteet päivittäisessä käytössä (ja magnesiumsitraatti jonka otan illalla)
Jokin aika sitten vinkkasin teille tästä blogiäänestyksestäMuistutellaan vielä uudelleen ja käykää äänestämässä jos tykkäätte! Suomen inspiroivimmat ja innostavimmat treeni- ja hyvinvointiblogit palkitaan siis tulevana syksynä ensimmäistä kertaa Sport & Wellness Blog Awardseilla. Voittajat julkistetaan I Love Me -messujen näytöslavalla lauantaina 18.10.2014. Palkinnot jaetaan kategorioissa Sport ja Wellness. Täällä voi käydä ehdottamassa omaa suosikkiaan kisan voittajaehdokkaaksi.



Tästä viikosta on tulossa taas jännä ja mielenkiintoinen! Tänään ja huomenna olen Kisakalliossa taas koulutuksessa ja sitten paiskitaankin töitä tiiviisti loppuviikko. Loppuviikosta mulla on erittäin mielenkiintoinen tapaaminen yhteistyökuvioihin liittyenJa perjantaina menen Kaapelille NRJ Workout happeningiin tsekkaamaan millainen on Rähinä Treeni. Ja treeniä treeniä treeniä myös itselle työpäivien lomassa kotitreenien muodossa! Huomisesta postauksesta voit lukea mun 20 minuutin lempikotitreenistäjolla saa aikamoisen hien helposti pintaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti