Sports Lady®

Sports Lady®

28.6.2014

Viikon 8 kuulumisia

Koko dieetin ajan on oikeastaan saanut käppäillä aamulenkit ihan samoissa vaatteissa kuin jo silloin aloittaessa toukokuussaTakki päällä ja hanskat kädessäJotenkin on hassuaettä kesä ei tule mutta ei se oikeestaan oo haitannutKesä on enemmänkin mielentilaSitäpaitsi on hyväettä on kylmät ilmat niin tulee tehtyä oikeasti kaikkea kotona ja myös levättyäEttei tarvitse koko ajan olla menossaAlkuvuosi ja kevät oli niin kiireinen että nyt sitä tarvitseekin lepoa! Ja syksystä niin ikään tulee kiireinen joten nyt nautitaan!


Mä oon tällä viikolla nauttinut tosi paljon olostanija vaikka nyt ei voi ihan vielä sanoa olevansa lomalla niin onhan tää ollut melkein kuin lomaaSen verran vähän töitä on ollut nytOon nauttinut kyllä älyttömästi! Tällä viikolla loppuviikosta tuli myös ensimmäistä kertaa kotona pitkään aikaan tunneettä mulla ei oo mitään tekemistäOlin laittanut kirjanpitäjälle matskut ja kuluvankin kuun tehnyt lähes valmiiksiTää on jotenkin mun inhokkihommaa mitä aina lykkään - tuntuu että koko ajan on kuun alku ja sama paperirumba! Ei uskoisiettä oon 12 vuotta pyöritellyt  papereita toimistossa ennen tätäTai senkö takia se niin epämieluisaa mulle onkin? Onneksi mulla on niin huippu ja ihana kirjanpitäjä Ulla! Olin ehtinyt myös lukea kirjaa (pitkästä aikaa!) ja siivota kaappejaJa hoitaa ne To Do listalla roikkuvat viimeiset asiatLapsen kanssa on tehty yhdessä kaikkia kivoja juttuja ja onneksi oon paria kaveria nähnyt tällä viikolla etten mökkihöperöidy kokonaan näihin pienten poikien juttuihinPäivät kun on menneet lapsen ja hänen kavereiden kanssa aika tiiviistiJa joka ilta katsottu fudista!

Alkuviikon väsymys selittyi myös silläettä kroppa yritti tulla kipeäksiViime viikon lapsi oli vähän flunssainen ja nyt se yritti iskeä sitten muhunHiljensin heti tahtia ja relasin ihan kunnollaTiistaista lähtien jätin salitreenit pois ja torstain huilasin kokonaanKävin mä tunnin vetämässä Kaivarissamutta vedin sen ilman kuulaaMattoni luovutin yhdelle tuntilaiselle kun hänellä ei ollut mukanaJa kuulan luovutin toisellejoka oli tullut Friskis ja Svettis jumppaan jota ei sitten ollutkaanja hän tuli kuulatunnilleJa sitten vastustuskykyä tukevia lisäravinteita oon popsinut tämän viikon enemmänNyt on jo parempi olo. Itse asiassa ihan normalisoitunut olo jo. Salitreenit aion kuitenkin aloittaa vasta ensi viikolla uudelleen.

Eilen me ajeltiin ex-anoppilaan lapsen kanssa ja polskittiin Edenissä neljä tuntia kylpylässä. Tänään mä kävin täällä Nokian maastoissa aamulenkillä ja päivällä ois ohjelmassa retki Särkänniemeen. Ihanaa viikonloppua kaikille ja muistakaa huilia heti jos alkaa tuntua flunssaiselta! Et tule kipeäksi kun lepäät heti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti