Sports Lady®

Sports Lady®

20.2.2014

Let it snow - koko päivä rinteessä kuvina


Heippa hiihtolomalaiset ja kaikki muutkin! Johan oli päivä tänäänTappiin asti taas rinteessäEn ois ikinä uskonut kun aamupäivällä lähdetäänettä tullaan taas pimeän tullen vasta kämpille kun rinteet on menneet kiinniJa tottakai aina sitä äidit omaa lastaan hehkuttaamutta meillä vaan menee niin yksiin meiningitOn ollut aivan huippuhauska päiväPlusettä on ollut tosi hyvä laskupäiväMolemmat on olleet niin fiiliksissä kaikista laskuistaja on haluttu mennä samoja rinteitä (no ehkä mä nyt oon taipunut aika paljonmutta ei se haittaa)


Pehkussa salaattia
tänään satoi lunta paljon 

yksi Pipe lasku takana ja toinen lähtee tässä
Lapsilta oppii myös älyttömästiIhan elämää yleensäja pois siitä itsekkyydestämutta myös niitä uusia kokemuksiaMä en esimerkiksi ikinä oo laskenut PipestaEi ole tullut mieleenkään mennä sinnemutta kun toinen halusi niin tottakai mentiinTän päivän jälkeen oon ja oisin mennyt vielä kovempaa ja korkeammalleellei ois pitänyt vähän kuitenkin miettiäettä joutuu työkseen käyttämään kroppaansaEi voi siis katkaista jalkaa tai kättä huvikseenMutta mussa asuu edelleen se sisäinen lapsija olen mielelläni "lapsellinen"Ja oon nauttinut tästäkin päivästä aivan täysillä! 


Tänään on muutenkin ollut mahtava laskeakun rytmi ja tekniikka on löytynyt taasEilinen meni vähän hakiessaJa tottakai mä jännitin pikkumiehen laskujakun ei sielläkään se kontrolli ihan samalla tavalla vielä toiminut kun tänäänPlus eilen takana oli se viiden tunnin ajo tänneJa vaikka mä nyt en laskemisesta niin tajuakaanniin kyllä sitä muutamia hyviä neuvoja oon onnistunut tänään antamaan ja hyppyrit on sen jälkeen kulkeneet superisti paremminKiitos siitä muillesillä itse oon saanut vuosien varrella niin hyviä neuvoja ja otan niitä aina niin mieluusti vastaan.

Ihanaa iltaa ja nää menee nyt saunaan! Huomenna mennään taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti