Sports Lady®

Sports Lady®

25.1.2014

Viikon kuulumisia ja lauantaiaamun kuvia

Miten teidän uuden vuoden lupaukset on sujuneet? Mun lupaus kävelyn suhteen ei oo tällä viikolla mennyt ihan niin hyvin kuin alkukuustaEn oo vain ehtinyt tai jaksanut (=ei oo huvittanut pakkasessa kävellä) lähteä kertaakaan kävelylenkilleToisaalta tällä viikolla on ollut ihan järjettömästi töitäja töiden jälkeen ollaan vietetty aikaa pikkumiehen kanssa. Ja sitten en oo kyllä ihania ruokiakaan tällä viikolla ehtinyt laittaaSiksi ei siis paljon reseptejäkään täällä tällä viikolla! Eväänä on ollut banaania/pähkinää tai omenoita ja sitten pitkästä aikaa protskupatukoita (on se kyllä kivempi oikeaa ruokaa syödä niiden sijaan)! Eilen ulkoistin lounaan Stockan salaattibaariin ja muuten oon melkein lämmittänyt pakkasesta valmiiksi tekemiäni annoksiaHyväettä siellä on niitä ollut!

Aiheesta toiseen! Eilen kävin muuten alennusmyynneissä (=stockalla 20 minsaa) pyörähtämässä ekaa kertaa kun alkoi näkyä niitä -60% kylttejä ja löysin itsellenikin pari ihanaa juttua. Tätä huivia olin hypistellyt jo aiemmin! Oon ollut myös ostolakossa kaiken suhteen kun säästän sinne kevään reissuunmutta nyt vaan oli pakko!




Mutta siis tänään on nukuttu pitkäänja mä pääsen kävelylle kun lapsi menee kaverin synttäreilleJa kyllähän noita kuulatunteja tällä viikolla on tullut vedettyäeli ei tässä ihan liikkumatta oo oltu! Tämän työn hyvät puoletHuono puoli on seettä joudun liikkumaan autolla ja hyötyliikuntaa on mahdotonta saadaJa kun kävelyä ei hyötyliikunnan muodossa tuleniin yritän sitten käydä erikseen kävelylläHyötyliikkukaa jos voitte! Mutta kyllä se arki vaan haasteita laittaa liikkumiselle ja syömiselleAina se ei vaan ole ihan siitäkään kiinniettä vain päätät tai "järjestät aikaa"Vuorokaudessa on rajallinen määrä tunteja. Työt on tehtävä ja perhe hoidettava! Ja tällä viikolla mä taas olen priorisoinut sitä nukkumistaettä jaksaa tehdä töitäOlisin mä kävelylle päivälläkin pari kertaa ehtinyt lähteämutta sen sijaan otin päikkäritTällä viikolla oon nukkunut varmasti joka yö sellaiset yhdeksän tuntia ja parit "power napit" päivälläViime yönä nukuin 11 tuntiaOn se vaan ihanaa!





Tänään rauhallista oleilua ja ulkoilua ja huomenna lähdetään rinteeseen ekaa kertaa tänä vuonnaLuvattu vähän maltillisempaa säätä ja pakkasta ei niin paljoa!

Ihanaa viikonloppua kaikille ja huomenna sitten enemmän niitä rinne postauksia!

2 kommenttia:

  1. Kummasti nämä tietyt velvoitteet rajoittaa elämää! ;) Ei aina ehdi ja jaksa kaikkea ja oikeasti tuo pakkanen on ollut melkoisen pureva! Kävin viikolla retkiluistelemassa 15km -19 asteen pakkasessa. Sopivasti olin pukeutunut muuten, mutta viima meinasi käydä poskiin melko kylmästi, vaikka buffi olikin suojana!

    Voin oikeasti sanoa RAKASTAVANI hyötyliikuntaa = työmatkakävelyä. Niinä päivinä, kun ei tarvitse lapsia viedä hoitoon, kävelen usein 2 x 4km matkan töihin ja kotiin. Aivan parasta lähteä aamukuudelta kävelemään seurana hiljaisuus ja jokunen jänis tai orava! ;)
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Ihan totta tuolla pakkasessa tarkenee hyvin kun vain pukeutuu kunnolla :) Ja hyötyliikunta on niin parasta! Mukaa lauantai-iltaa sinne :)

    VastaaPoista