Sports Lady®

Sports Lady®

4.1.2014

Salilla ja ruokapäiväkirjaa

Tapaninpäivänä mä raahauduin jotenkin puoliväkisin salilleTakana oli reilu viikko lepoa kaikesta urheilustaSiis ihan kaikesta! Edellisestä totaalilevosta (viikko) oli jo aikaaViime kesänä Sisiliassa olin viimeksi viikon urheilemattaSen jälkeen on vedetty tunteja ja treenattu (lepopäiviä on ollut se 1-2 viikossa ja yleensä yksi)Reissussa mä en tehnyt mitäänEn edes käynyt kävelyllä tai uinut pidempää matkaaTapaninpäivän treeni oli jotenkin ihan puoliväkisin tehtyja sen jälkeen teki mieli pitää vain lisää taukoaTänään mä sitten menin Flamingoon ja päätin tehdä nopean treenin ennen kylpylään menoaNopea se olikin ja suoriuduin 40 minuutissa alkusoudun (5 minsaa) jälkeenmutta miten hyvältä tuntui ja kevyeltä!

Ensin mä tein vuorotellen ylätaljaa ja syväkyykkyä leveällä tangon kanssaAlkoi reidetkin hapottaa ihanastikun oli ollut vähän taukoa5 kierrosta menin niinettä vuorotellen tein 10 toistoa kumpaakin ja välissä ei lepoaSitten pieni huili ja homma jatkuiNyt penkkipunnerrusta tangolla ja maastavetoaSama juttuViisi kierrosta ilman palautuksia liikkeiden tai kierrosten välissäJa lopuksi vatsat 10kg levypainon kanssa niinettä ylävartalo on 45 asteen kulmassa ja jalat ylhäällä 90 asteen kulmassa (polvet yhteen ja nilkat yhteen)Tästä vuorotellen painon vienti kummallekin puolelle 20 toiston verranSitten 30 sek palautus ja kierroksia viisi niin ikään! Ai että miten hyvälle tuntuiJa vahvalleVahvemmalle kuin ennen. Lepo oli tehnyt tehtävänsä!

treenin jälkeen "salakuva"
Tän setin jälkeen nautin mun lounaan vielä Elixiassa ennen kuin mentiin Flamingo Spa'n puolelleSiinä olikin tiukat pari tuntia yhteenmenoon altaassaUintiapulikointialiukumäkiäkiipeämistä ylös mäkiin ja pallopelejä.

Voin sanoaettä hieman väsytti kun päästiin kotiinkun oli vielä tunnin aamulenkki pohjallaMutta pienet päikkärit ja taas virkistyiAi että nyt on mahti fiilis ja huomenna salille uudelleenTeen taas koko kropanVähän erityylisesti tosin kuin tänäänKiertoharjoitteluna ajattelin mennä neljä kierrosta muutamilla eri liikkeilläMaanantaina huilitaan vähän ja tiistaina alkaa taas kuulatunnit ja back to the business! Mä oon ihan intona! Loma on tehnyt tehtävänsä ja I'm back!

Lauantain ruokapäiväkirjaa

Aamiainen
Gluteeniton kaurapuuro ja mansikoita sekä raejuustoa 
Clipperin Detox teetä (on muuten aivan parhaan makuista!)

Lounas
Eväs-tortilla Elixialla salin jälkeen


"Välipala"
Mäkkärin (!!!) kanasalaatti
(Mulla ois ollut myös protskupatukka mukanamutta tuo kanasalaatti kai oli "pienempi paha"Maistui kyllä ihan hyvin uinnin jälkeen! 
Ei voi valittaavaikka Mäkkärin "ruuat" ovatkin ihan kauheita ja salaatista ja Mäkkärin salaatista nyt ei voi samana päivänä puhuakaan.)

Välipala


Tuleva illallinen


Hyvillä fiiliksillä huomiseen! Kivaa lauantai-iltaa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti