Sports Lady®

Sports Lady®

20.1.2014

Ruokakuvia, tulevia valmennuksia & Pariisi


Taas tulee muutamia ruokakuviaViikko on lähtenyt reippaasti käyntiinAamulla olin jos ysiltä asiakkaallaja sieltä ajoin Kumpulaan lounaskuulatuntia pitämäänLounaalle mä tulin kotiin ja laitoin (erittäin nopea kokata!) pestokaalia ja halloumijuustoa.

Pestokaali ja halloumijuusto

pilko sopiva pala kaalia ja kääntele pannulla 
lisää joukkoon 1 tl pestoa
paista pienessä määrässä oliivöljyä muutama pala halloumijuustoa 



Sitten välipalaksi mä tein smoothien ja sinne meni joukkoon vaikka mitä!

Monday Smoothie

2 dl mantelimaitoa (makeuttamatonta)
1 dl vettä
banaani
1 rkl chia siemeniä
1 mitta (30g) Solgar Whey to Go suklaaprotskua
100g mustaherukoita



Päivälliseksi oli kukkakaalikookoskeittoa (tein ison kattilan viikonloppuna ja tätä söin eilenkin)Täältä löydät reseptinJoukkoon chia siemeniä ja lämmitin erikseen myös aiemmin paistamani broilerinjotka kaadoin keiton joukkoon protskuksi.


Huomiseen asti on vielä tarjous voimassa Aleksanterin Teatterin tiistain aamutunnin kortistaHuomenna maksettuna saat sen hintaan -50% (ovh 130 eur)Tarjous on uusille asiakkailleTäältä näet tarkemmin tuntien aikatauluja. Tilaukset sähkpostitse hanna@sportslady.fi.

Postasin myös eilen Faceen uudet aikataulut kevään pienryhmävalmennuksistaNe löytyvät täältä! Saat 20% alennuksen jos omistat Motivuksen kuntosaliin oikeuttavan kortin! 

No töiden lisäksi oon saanut suunniteltua ja meidän kevään Pariisin reissuaBirgitalla on synttärit ja lähdetään juhlimaan tasavuosia PariisiinJärjestelyissä mulla on ollut mukana Ranskan matkoihin erikoistunut matkatoimistoPamplemousseja voin todella lämpimästi suositella heidän palvelujaanMeille on varattu kaikki mahdolliset jutut etukäteenja paikan päällä voidaan sitten keskittyä keväällä itse asiaan eli nauttimaan kauniista kaupungista ja juhlistamaan synttäreitäHotelli sijaitsee Montmartren alueella ja samalla kadulla missä ihana Amelie -leffa on kuvattuMä oon ollut kolme kertaa Pariisissamutta en ikinä keväällä! 


No nyt me lähdetään katsomaan koiranpentua pikkumiehen kanssa! Ystävän sellaista ja tiedä vaikka tällä viikolla käytäisiin katsomassa yhtä toistakin pentua meille? Apua! Puhukaa mulle järkeä! Koirakuume kasvaa! Olin jo vähän luovuttanut sen koiran ottamisen kanssamutta ei se kuume mihinkään häviä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti