Sports Lady®

Sports Lady®

12.11.2013

We are going to Dubai & Want this hair back

2013 maaliskuussa Egyptissä
Joulukuussa päästään auringon valoonTäällä on ollut kyllä niin lämmin syksy mutta sitä aurinkoa kaipaa. Yhteistuumin valitsimme paikaksi DubainLyhyt lentoKiva hotelliLämmintäRauhalllinen paikka viettää lomaa lapsen kanssa! Just name it! Mutta ihan Dubain ytimeen ei lähdetäSe on aikuisten paikkaMe matkustetaan siitä vielä 80 km eteenpäin!


2013 heinäkuussa Sisiliassa
Rakastan matkustamista mun pikkuisen kanssaYlipäätään rakastan matkustamista! Hänen kanssaan voi tehdä mitä vainNukkua pitkään (mä yleensä häviän tässä)syödä paljon (tässäkin häviän joskus)uidalukea kirjaa ja vain ollaSuurimman osan mun reissuista sinkkuna olen tehnyt lapsen kanssaJoulukuun reissulla ollaan yhdessä taas 24h ja tehdään mitä huvittaaHotellilla on kuntosalimutta aion pitää viikon tauon siitäUidaan ja ollaanNautitaan lomasta!

Ootteko te varanneet reissua talveksi?

Ja sitten..Loman jälkeen mä haluan tän tukan takaisin! Sen saa Birgitalla (Great Cut Studio Roba) ja täällä hius on tosi hyvälaatuista!


viime vuonna
Hanna ja synttäribileet silloin vuosi sitten  

2 kommenttia:

  1. ihanaa, hyvältä kuulostaa, kerro sitten erityisesti tuosta snorklaus-mahdollisuudesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eiköhän sitä taas tule postattua myös reissusta!

      Poista