Sports Lady®

Sports Lady®

10.10.2013

Kookospuuroa ja mantelimaito cappuccinoa ja kehonhuoltoa


Vanha kunnon mutteripannu ja luomu espressoSiinä tämän aamun piristäjätLohjan luomukahvi oli loppu ja tänään siis tällaista kahvia! Oon saanut tän pannun parikymppisenä, ja se on ainoa kahvinkeitin joka on säilynyt tänne asti ehjänäKestävääitalialaista tekoa ja miten hyvää kahvia tällä tulee! Mantelimaito vispaantui kattilassa sillä välin kun kahvi kiehuiJa kookospuuro porisi kattilassaTäältä voit katsoa ohjeen puuroon! Tänään maustoin sen kaardemummalla ja päälle kookosöljysilmäOn muuten sellainen puuroettä lähtee aineenvaihdunta käyntiin! Sopii näihin viileisiin syysaamuihinkun on vähän kalseaa niin kroppa kyllä lämpenee tätä syödessä. Puuron alkuperäinen resepti on siis Hanna Skytän Fuel Food kirjasta! Voin suositella! Todella ihania reseptejä paljon!

Oon miettinyt mennäkö vai ei Hulluille PäivilleMä haluaisin sieltä yhden paistinpannunmutta en tiedä onko yksi pannu ryysimisen arvoinenOon boikotoinut Hulluja Päiviä nyt pari vuottaEnnen olin vakkarikävijä ja kahva-apinana roikuin ovessa ennen kahdesaa saadakseni jonkin tietyn takin tai mekonUuhKaukana on ne ajat ja enää ei ole pakko ostaa koko ajan jotain. Mutta ehkä mä kuitenkin eksyn sinne vielä tänään kun olen muutenkin menossa keskustaan?




Mulla on tänään vähän luvassa kehonhuoltoaSen tarpeessa ollaan! Aamupäivällä joogaan ja sitten asiakkaiden ja tuntien jälkeen illalla käyn vielä hoidettavanaTästä sitten lisää myöhemmin! Olen taas laiminlyönyt omaa kehonhuoltoaja ammattilaisena kun keho on työväline sen pitäisi olla itsestäänselvyysTässä pitää nyt skarpata! Säännöllinen jooga taas kehiin ja säännölliset käynnit hierojalla ja osteopaatilla! 

Kivaa päivää kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti