Sports Lady®

Sports Lady®

10.10.2013

Lihashuoltoa

Ai kauheeta kun mä näytän väsyneeltä - mutta koiruli on söötti
Kotisohvalla vihdoin! Iltapäivän asiakkaalta menin pitämään tuntejaKävin moikkaamassa Birgittaa ja Hannesta Great Cut'ssaja oisin voinut ottaa tän pikkukoiran sieltä kassissa mukaaniEikö oo ihana! Eikä painakaan mitään! Neljä kertaa vähemmän kun kasin kuula. No koiruli jäi kampaamolle ja mä lähdin vetämään tuntejaTunnit vedin vähän puolikuntoisena kun selkä on reistaillutMeni enemmän armeijameinigiksi mun tuntien pitäminenja musta tulisi kuulemma hyvä vahvistus Suomen armeijalleEhkä mä harkitsen sitä seuraavaksi jos vaihdan alaa?

Jos suoraan sanotaan niin selkä oli eilen ihan sökönäSain Jerelle ajan onneksi pian ja äsken sieltä juuri tulin kotiinJere on huippu ja aiemminkin mua hoitanutSiitä olen aiemminkin kirjoittanut. Oli kyllä lantion seutu jumissaJere on aina saanut fiksattua mut loistavaan kuntoonNyt on hyvä olo ja tiedän että parin päivän päästä ollaan taas terässä! 

Ja tästä alkaa säännölliset käynnit lihashuollossaJa siellä joogassaTänään joku multa kysyikinettä vedänkö mä kuumeessakin tunnitVastaus siihen oli että en koskaanenkä ikinä urheilisi kipeänä! Mulla ei ole ollut kuumetta tai en ole ollut sillä tavalla kipeäOmat treenit jätän kyllä heti väliin jos olo alkaa ilmoitella tulevasta kipeilystäJa sitten ollaan taas kunnossa!   

Kiitos Jere kun pelastit mut jälleen! Nyt nukkumaan ja aamulla jatkuu työtTällä hetkellä on siitä onnellinen tilanneettä päivät ovat aivan täysiä ja ekoja vapaita aikoja löytyy vasta tuonne puolentoista viikon päähänVäsynyt mutta onnellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti