Sports Lady®

Sports Lady®

9.9.2013

Maanantaikuulat ja -purkit & uutta kurssia

"freesinä" pyöräilyn jälkeen aloittamaan tunti aamu kasilta

Loistavaa maanantaita! Toivottavasti teillä oli huippu viikonloppu! Mulla oli ja lepäsin hyvinTänään otin fillarin alle ja pyöräilin Pasilaan tuntia pitämään30 min fillarointi ja keskisyke 143 kulutti parisensataa kaloriaSiihen päälle tunti kahvakuulaa (keskisyke lähempänä 150)ja oli tullut suunniteltua aika tiukka setti. Suihkun kautta matka jatkui pyörällä keskustaan asioilleja Meriä moikkaamaan Bottega Verdelle FabianinkadulleSain aika ihania puteleita testiin ja niistä pian enemmänEniten innoissani olen seerumistajoka auttaa maksaläiskiin ja sitten uudesta valokynästäTai oikeastaan olen innoissani joka purkistaenkä malta päästä kokeilemaan niitä.

tämän sarjan tuotteet tasoittavat ihon väriä
valokynä voitti Glorian testin
Lähdin pyörällä tänään kun kuulia ei tarvinnut viedä mihinkään ja keskustassa pysäköinti on tolkuttoman kallistaJa vielä tällainen ilma! Kelpaa pyöräillä! Pyörän kori ja tavaramäärä oli vähän rajallistajoten kaikkea en voinut ottaa mukaanPipopäivä siis tänään kun föönit ja hiustuotteet ei mahtuneet mukaan! Tukka saa olla miten huvittaaVaikkakin mulla on ihan teini olo ja tunnen itseni liian vanhaksi kulkemaan pipossa kun aurinko paistaa! 



Fabianinkadun Bottega Verde ja mun mummopyörä
Bottegareissun jälkeen pystytin toimistoni keskustaanIhanakultainenIrene majoitti mun toimiston tänne heilleja ohjausten välissä olen saanut tehdä paperihommia ja soitella puheluitaKotona se ei tällä viikolla oikein onnistu kun remonttimies huhkii asunnon kanssa ja puhelut on hankala hoitaa kahvilassa. Kiitos <3 Perjantaina pitäisikin olla sitten valmista remontin kanssa ja ensi viikko menee taas kotitoimistossa! Sitä odotellessa! Onneksi tää viikko on aikamoista haipakkaajoten kotona ei paljon päivisin ehtisikään kääntyä! 

Olen ihan superinnoissani tänään kaikesta ja niin älyttömän kiitollinen siitä miten ihania ihmisiä on ympärillä! Aamun tunnin jälkeen virisi ajatus uudesta aluevaltauksesta Sports Ladyn palvelukonseptiin ja sitä lähdetään nyt toteuttamaan! Ihan mahtavaa ja olen NIIN innoissani tästä! Jee! Kiitos sysäyksestä kuuluu asiakkaallenijoka sanoi sen ääneen mitä olin ehkä vain miettinytettä joskus pitäisi se tehdäJa toiminnan naisena tottakai laitoin homman heti etenemään! Jes jes! Ne jotka mut tuntee niin tietävätettä teen ja toimin heti kun saan hyvän idean! Aurinko paistaa niin ulkona kuin sisälläkin mulla nyt! Aivan mahtavaa päivää teille kaikille ja loppuun vielä uutta kurssiasiaa! 

Toimisto ja eväät mukana treenikassissa
Aleksanterin Teatterilla mulla on nyt syksyllä 2-osainen kurssi ja hintakaan ei päätä huimaaTämä on tarkoitettu teillejotka olette jo kuulailleet (joko mun kanssa tai jossain muualla) aikaisemmin ja perusjutut on hallussaEli periaatteessa tänne voi tulla kuka tahansa "vanha tuntilainen" tai sitten te uudet kasvotjotka olette jo kahvakuulan kanssa aiemmin treenanneetLuvassa on hikisiä parituntisia ja hyvää meninkiä! Kurssille rajallinen määrä paikkojajoten kannattaa olla nopea!


Sports Lady® 2-OSAINEN KAHVAKUULAKURSSI ALEKSANTERIN TEATTERILLA

22.9. Sunnuntaina klo 12.00-14.00 osa 1
3.11. Sunnuntaina klo 13.00-15.00 osa 2

Kurssi on tarkoitettu niille, jotka haluavat kunnolla hikeä pintaan ja uusia vinkkejä omaan treeniin. Aikaisempi kuulailutausta suotavaa tunneilta. Ihan perusteita ei täällä käydä läpi.

Hinta 40 euroa sisältää molemmat osat.

Oma kuula mukaan. Lainakuulia löytyy tarvittaessa! Kysy ilmoittautumisen yhteydessä.

Ilmoittautumiset 18.9 mennessä hanna@sportslady.fi.

Paikka: Aleksanterin Teatteri, Bulevardi 27

Kulkuyhteydet: Raitiovaunu 6 ja bussit 14 ja 20 ja autolla saapuville hyvin parkkitilaa Hietalahden torilla teatterin lähellä.

2 kommenttia:

  1. Moi!

    Olisin kysynyt, miten sun kuulatunnit eroavat ns. kahvakuulaurheilusta. Opetatko työntöä, tempausta ja rinnallevetoa. Mitä niiden lisäksi pitäisi osata? Ajattelin vaan, kun olen yhden kurssin käynyt, joissa opetettiin noita. Ja lisäksi jonkin verran kotona noita treenaillut, niin voinko tulla sinun "jatkokurssille"?

    VastaaPoista
  2. Moi!

    Mun tunnit on sekoitus "perinteistä kahvakuulaurheilua" ja "tavallisia kahvakuulatunteja"! Opetan työntöä ja tempausta sekä rinnallevetoa tunneilla aina!

    Voit mainiosti tulla tuonne kurssille ja siellä treenataan tekniikkaa ja otetaan kovalla treenillä hiki pintaan Tottakai tehoa voi säädellä itse kuulan painolla ja omalla tahdilla!

    VastaaPoista