Sports Lady®

Sports Lady®

24.8.2013

Täällä taas :)

Torstain jälkeen olen ollut menossa koko ajan. Perjantaina aamu alkoi uuden kodin loppukaupoilla keskustassa. Siitä tunnin kuluttua olin jo Vantaalla tapaamisessa. Kolmelta istuin jo Porissa pankissa. Eilen kääntyi uusi lehti elämässä, kun meidän lapsuuden koti sai uudet asukkaat. Haikeaa ja surullista. Samalla kuitenkin olin niin onnellinen uusien asukkaiden puolesta. Parempia asukkeja ei tähän olisi voinut löytyä.

Illalla olin taas Helsingissä ja ajoin suoraan Birgitalle. Hyvän ystävän seura oli parasta tällä hetkellä mitä saattoi toivoa. Kiitos oot ihana :)


Tämän päivän mä olen käyttänyt pakkaamalla tavaroita muuttolaatikoihin. Nyt oli pakko lähteä ulos ja lenkille. Tällä viikolla mun liikuntaa on ollut yksi hyötyliikunta fillarointi, tuntien vetäminen ja tää yksi kävelylenkki :) Muutossa ja töissä on ollut valtavasti puuhaa. Suuret asiat tuntuvat tapahtuvan aina yhtä aikaa.

Mutta mikä ilma! Upeeta!

Ihanaa lauantaita kaikille!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti