Sports Lady®

Sports Lady®

12.7.2013

Solgarin paketti ja uusi ruuansulatustuote





Eilen tuli Solgarin paketti ja siellä oli tuttujen purkkien lisäksi myös yksi uusi tuoteComfort Zonejoka on ruuansulatus-yhdistelmävalmisteMagnesium sitraattia olen käyttänyt jo pitkään ja täältä voit lukea aiemman kirjoituksen siitämitä magnesiumin puute voi aiheuttaaPari muuta valmistetta on Terranovaltajoita oon käyttänyt myös aiemmin ja tykännyt! Toinen on antioksidanttivalmiste ja toinen B-vitamiinivalmiste. Täältä voit taas lukea mun aiemman kirjoituksen tuosta Q10 antioksidanttivalmisteesta ja sen vaikutuksista mmrasvanpolttoon!

Solgar Comfort Zone on mulle uusi tuttavuus ja se on ruuansulatus-yhdistelmävalmiste erilaisiin ruuansulatusongelmiin. Se voi jopa mahdollistaa sen, että henkilö pystyy syömään ruokia, jotka ovat aikaisemmin aiheuttaneet ruuansulatusvaivoja. Tuote sisältää yhtätoista kasvisperäistä entsyymiä, jotka toimivat laajemmalla pH-alueella kuin tavalliset eläinperäiset haimaentsyymit. Valmisteen entsyymit auttavat sulattamaan hiilihydraatteja, proteiineja, rasvoja, kuituja ja maitotuotteita. Entsyymien lisäksi tuote sisältää myös viittä ruuansulatusta edistäviä yrttiä. Solgar Comfort Zone on vegetaristeille sopiva.

4 kommenttia:

  1. Moikka,

    mitenkä sinulla pysyi tuo suihkurusketus? kävin ottamassa myös cmoonissa rusketusta pintaan ja olisi kiva tietää jo sinun kokemuksesta kuinka rusketus pysyi :)

    VastaaPoista
  2. Moi,

    Mitä kautta tilaat noita Solgarin tuotteita?


    Heli

    VastaaPoista
  3. Mulla pysyi rusketus noin viikon. Tykkäsin kyllä!

    VastaaPoista
  4. He lähettävät niitä mulle aina suoraan. Niitä saa tilattua heidän verkkokaupastaan. Ja sitten luontaistuotekaupat myy myös!

    VastaaPoista