Sports Lady®

Sports Lady®

3.6.2013

Maanantain juoksu tuntemuksilla

topit Björn Borgin ja shortsit Under Armour
Kaupungissa uskaltaa juosta vähän värikkäämmässäkin asussa 

Vaikka lämpömittari nyt näytti mitä näytti niin lähdin juoksemaanTänään mentiin ihan tuntemuksilla eteenpäinSykemittaria en ole voinut pitää lauantain jälkeenPerjantaina mun Suunnon sykevyö oli hinkannut ihon vähän rikki sillä kympin lenkilläLauantaina sitten vyö teki lopullisen myyräntyönsä ja lopputuloksena on se että mittaria ei sitten hetkeen pidetäJos se on löysemmällä niin se valahtaa ja kun sen laittaa tiukemmalle niin tulos on tämä.

Onko muilla vastaavia kokemuksia? Tai onko teidän mielestä sykevöissä eroja? Jos ajattelee juuri juoksua?

Niken GPS mittasi puhelimessa lenkin pituudeksi 9.7 kilometriä ja aikaa meni 1h 6 minHölköttelin tosi rauhallisestiAlussa jalat tuntuivat juuri siltä että oli tullut lauantaina juostuaMutta loppua kohden sitten vetreytyivätTänään me oltiin juoksun kanssa ihan kavereita taas.

Mulla on tosi tärkeää kuinka ajoittaa syöminenEnnen juoksemista mun on oltava vähintään 2 ja puoli tuntia syömättä ja se edeltävä ateria on hyvä olla mahdollisimman kevytTänään mulla oli se puoli kolmelta nautittu Frozen Yoghurt pohjalla (lenkille lähdin puoli kuuden maissa) ja sitten ennen lenkkiä söin vähän kuivattuja luomubanaanilastujaJuuri hyvä ajoitus! Pärjäsin tuon kympin ilman vettäVaikka nyt vähän kieli tarttui välillä kitalakeen kiinniTärkeää on pitää huolta nestetasapainosta koko ajan ja päivittäin ja vettä menee mulla kyllä useampi litra päivässä! Muistakaa juoda paljon vettä (ei vain ennen lenkkiä ja sen jälkeen)!

Ihanaa ja aurinkoista iltaa teille!  

2 kommenttia:

  1. Mulla oli ennen Suunnon kova vyö. En tykännyt yhtään, kiristi ja puristi ja piti olla kuitenkin tiukalla, että pysyi ylhäällä. Nyt mulla on Polarin wearlink sellainen pehmeä, johon tulee nepparilla itse lähetin kiinni ja on kyllä ihan eri maata. Tykkään tosi paljon ja on kätevä niin juostessa, kuulaillessa kuin myös rasteilla.

    VastaaPoista
  2. Kiitti vinkistä! Ton Suunnon vyön kanssa ei todella voi juosta.. Muuten kyllä tykkään Suunnon mittareista. Pakko saada joku uus, sellainen pehmeämpi vyö.

    VastaaPoista