Sports Lady®

Sports Lady®

18.6.2013

Koti salonki ja shopping


On ollut tosi mukava päivä tänään! Työpainotteinenmutta päivällä mä kävin tekemässä reilun tunnin kävelylenkin. Liikuntaa on tullut tänään maltillisestiAamulla vedin kuulatunnin teatterilla ja muuten on mennytkin toimistohommiksiMyöhemmin vielä iltapäivästä treffasin meillä asiakkaan ja käytiin läpi ravitsemusjuttujaHuomenna tulee enemmän liikuntaa itsellekin! Aamulla ois tarkoitus mennä taas joogaanSen jälkeen treenattavan kanssa Paloheinän mäkiin ja iltapäivällä olisi pari tuntia kahvakuulaa

Kookosvettä tuli hörpittyä tänäänkin ja sitä saa tilattua esimerkiksi täältä suoraan kotiin! Ja juuri täällä Hyvinvoinnin tavaratalossa (tuo äskeinen linkki) on tosi hyvässä tarjouksessa Mr Martins kookosvesiSitä mä laitoin äsken tilaukseen! Samalla tilasin samasta paikasta Madaran kasvovoiteen!


Mä sain kynnetkin laitettua taas tänäänPari viikkoa pysyy tää geelilakkaus hyvänä ja sitten on uusittava kynnetTykkään tästä laitteesta enemmän ja enemmän koko ajanKynnet pysyy koko ajan tyylikkäinä! Ja Guccio Colourin lakat on hyviä! 


Ja kasvohoidon mä tein myös tänään itselle! Yritän tehdä sen pari kertaa viikossamutta käytännössä kai tulee tehtyä vain kerranSellaiset shoppailut ja kauneushöpinät tähän iltaan! Mä sain jotenkin tosi paljon omaa aikaa tähän iltaan kun pikkumies leikki kaverinsa kanssa ja itselle jäi sitten aikaa kaikkeen tällaiseen ihanaan! Niin ne pikkutyypit vaan kasvaa ja ensi kesänä varmaan jo luuhataan tuolla ulkona ja äiti saa ikävöidä kotonaNati nati! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti