Sports Lady®

Sports Lady®

27.6.2013

Hemmottelupäivä

Pääsin tänään taas niin taitavan Seijan käsittelyyn hierottavaksi Medstep'iin. Fiksattavaa oli jälleen, ja parin tunnin käsittelyn jälkeen olin kuin uudestisyntynyt. Sain hoidon lopuksi valkoisen kylpytakin ja pyyhkeen ja pääsin käymään suihkussa. Ihanan virkistävä lähteä nyt eteenpäin. Mulla oli jo vähän alkavaa penikkaa kovien juoksulenkkien jäljiltä. Muutamia lukkoja oli myös ja koko kroppa käytiin läpi. Ja ne kaikki jäykkyydet.. Ihanaa, kiitos Seija! Edelleen suosittelen kaikille oman kroppansa huoltamista säännöllisesti. Etenkin jos olet paljon liikkeessä vaikka työn puolesta.

Nyt kun mulle tuli pieni tauko suunnitellun ohjelman sijaan, niin tulin sushille Ischibaniin. Mun lempparipaikka. Parasta sushia! Ja edellisestä sushittelusta olikin jo pari viikkoa. Nami! Samalla luin oikovedosta elokuun naistenlehden numerosta, jonne Katjaa ja mua taannoin haastateltiin. Ihan tippa tuli linssiin sitä lukiessa.

Hyvä mieli :) Mukavaa päivää!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti