Sports Lady®

Sports Lady®

25.6.2013

Asunto- ja kirppisjuttuja ja kauneushoitoja kaverille

Mulla on ollut tosi haipakkaa asuntoasian kanssaAlkaa elokuun loppu häämöttää ja uutta kotia ei ole vieläkäänHuhTosin tällä viikolla ratkeaa nyt kahden kodin kohtaloJompi kumpi se niistä tulee olemaanToivottavastiJännittää ihan mielettömästiHyvät kontaktit ovat kullan arvoisia ja nopeus tuntuu olevan valttia tässä hommassa

Viime muutosta on kulunut pari vuotta ja sen jälkeen on taas kertynyt tavaraa aika mukavastiKaivarin Kanuunaan lähtee myyntiin omaa kamaa ja sitten poitsun vaatteita vien VekarakirppikselleJa älytön homma hinnoitella vaatteetOnneksi mä olen lopettanut sellaisen päättömän shoppailun mitä joskus tuli harrastettuaMutta tänään siis tää upea iltapäivä meni sisällä vaatteita hinnoitellen koska jätin homman ihan viime tinkaan! Katri tuli onneksi mua viihdyttämään!

Päivät on ollut töitä ja sitten omaakin treeniä on tullut tehtyäEilen mä vedin yhden tunnin kuulaa ja kävin tunnin kävelylläIllalla olin vielä Kumpulan uimalassa 45 minsaa vesijuoksemassaJos multa kysyttäisiin niin voisin vaan urheillaOn se niin kivaa! Tänään mä kävin aamulla lenkillä ja hyötyliikuntaa tuli tunnin verran fillaroinnistaIltapäivällä tein salilla selkätreenin. Pikkumies on mummin ja ukin kanssa mökillä ja nauttii siellä maalaiselämästä joten mä saan nyt tämän viikon rauhassa säätää asuntoasioiden ja töiden kanssa!


Tein muuten sitä eilistä kukkakaalikookos -keittoa ja tällä kertaa joukkoon meni kookosmaitoa! Ai että se on hyvää! Kokeilkaa! Joukkoon voi laittaa paistettua broileria (tulee mieleen ihan Teatterin lounaalla se niiden keitto jota joskus muinoin ainakin siellä oli!)Koukuttavaa! 


Au naturel kasvohoidon jälkeen itse

Dinneriksi mä tarjosin Katrille keittoa sekä broileria ja salaattiaSitten vielä Katrille kasvohoito ja geelilakkausTuli niin hyvä mieli kun sai ilostuttaa ystävää! Kauneushoitola White Käpylä <3 Oma hoitola olisikin aivan ihana! Mulle tulee niin hyvä mieli kun treenattavat tulevat iloisiksi onnistuessaan ja samoin tulee niin hyvä mieli jos onnistuu vaikka näinkin ystävää ilostuttamaan!

Ihanaa iltaa teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti