Sports Lady®

Sports Lady®

12.6.2013

Aamulenkki ja hyvän mielen asioita lenkillä


Kävin aamulla juoksemassaIlma oli just täydellinen (varjossa oli kotona lähtiessä 15 astetta)Oli hyvä aamulenkki monestakin syystäMulla oli Niken GPS sovellus päällä ja Taina sekä Jukka mua kannustivat facen kauttaEttä tuntuu hyvältä kun joku tsempaaJa kaverilta se ei vaadi kuin "tykkää" napin painallusta ja mulla kuuluu kajareista hurraa -huutoMuuten tuo Niken sovellus onkin sitten vähän niin ja näinTänään se väitti että olin juossut yhtä kilometriä 24 minuuttiaEli saattaa joskus vain jumittaa.

Toinen mukava juttu oli se että Beauty of Life blogin kirjoittaja tuli mua vastaan aamulenkillä ja moikkasiOlin juuri juossut vähän lujempaa yhden pätkän ja päätin että Kumpulan koulun kohdalla hidastan kävelyynSyke mulla oli noin 180 ja naama punainen kuin ravullaHahaSen takia en tänään aamulenkiltä tänne pärstän kuvaa laitakaan! Mutta jälleen niin mahtava tavata ihmisiä livenä jotka mun blogia lukevat tai keiden blogeja mä olen lukenut Kivaa! Oli mukava pysähtyä hetkeksi juttelemaan! Mä tulen aina tosi iloiseksi kun joku tulee sanomaan että lukee blogia! On niin kiva tavata myös teitä ja tietää keitä siellä toisella puolella on lukijoina!

Keskisyke 165
Huippusyke 192
Kulutus 552 kcal 

Ihanaa päivää teille kaikille ihanille ja kiitos kun luette ja kommentoitte! 

2 kommenttia:

  1. JEEJEE! Toivottavasti, et hirveesti säikähtänyt, kun hyppäsin melkein sun syliin ;) !hahah!!

    Oli tosi kiva törmätä! :))

    VastaaPoista
  2. En säikähtänyt :D Oli huippua törmätä, meillä on samat lenkkeilyreitit :) Mä vaan oon aina ihan omissa ajatuksissa niin ei huomaa mitään. Kivaa päivää sulle!

    VastaaPoista