Sports Lady®

Sports Lady®

30.5.2013

Tee sitä mistä pidät


Tänään aamulla tein vähän rauhallisemman lenkinTunnin aikana vaihtelin tempoa niin että keskisyke pysyi siinä 134 tietämillä ja oli kevyt mennäAskel tuntuikin kevyeltä tänään kun ei ollut mäkiäEilen mentiin kovilla sykkeillä niissä Nuuksion mäissä.

Ja sitten mä ilmoittauduin mun seuraavaan juoksukisaan! Westend Maratonin puolikkaalle! Oon vain päättänyt ruveta juoksemaanOn se juoksu sitten hyväksi tai eiMä olen sitä mieltä (tässäkin asiassa) että on osattava kuunnella omaa kehoa ja jos juoksu tuntuu hyvältä niin why not? Mikään urheilulaji ei ole terveellistä jos siinä mennään äärimmäisyyksiin ja harjoittelu on yksipuolista.

Kannattaa lukea tämä kirjoitus siitä kuinka ottaa ilon irti liikunnastaMä olen aina ollut sellainen fiilisliikkuja ja lajit on vaihdelleet paljonkin vuosien mittaanMutta aina olen pyrkinyt tekemään sitä mistä tykkään ja nykyään pidän myös tärkeänä sitä että liikunta on monipuolista ja että sen avulla jaksaa arjessa paremminJa onhan liikkuminen mulle (kaikissa muodoissa) aivan intohimo! Tän hetken suurimmat intohimot mulle liikunnassa on juoksu ja jooga <3 Ja kahvakuula tottakai! Ja lisää iloa liikuntaan saa kun liikkuu ystävien ja perheen kanssa toinen toistaan tsempaten!

Aamulenkillä tyyni meri Arabian rannassa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti