Sports Lady®

Sports Lady®

11.5.2013

Meijjän lempparipuuhia




Tälle viikolle oon joka päivälle onneksi onnistunut järjestämään aikaa myös kävelylle. Kuulaa tuli vedettyä joka päivä maanantaista torstaihin. Ja eilen mulla oli täys lepopäivä. Ja tuntui kropassa viikon treenit kyllä!

Torstaina pääsin myös tekemään sen viikon odotetun salitreenin. Koska mun salitreenaminen on sitä, että pääse yleensä vain kerran viikossa niin teen koko kropan kerralla. Perusliikkeet on hyviä ja leuanvetoa olen alkanut taas tehdä pitkästä aikaa.

Jalkaprässi
Askelkyykky (taaimmainen jalka penkillä niin että pääsee tosi alas!)
Penkki (pyysin randomilla yhden ystävällisen herran varmistamaan etten jää tangon alle, kiitos hänelle!)
Leuanveto
Vipunostot sivulle käsipainoilla
Hauis taljassa
Ojentaja taljassa

No tänään me sitten pikkumiehen kanssa yhdistettiin molempien intressit. Tai oikeastaan hän sai valita ja mieluisimmat toiveet olivat Salmisaaren Elixia (paras lapsiparkki hänestä) sekä Kaivarin leikkipuisto. Mua ei ollenkaan haitannut päästä liikkumaan. Kun moni vielä ymmärtäisi sen että en liiku siksi, että pyrkisin johonkin vaan siksi että rakastan urheilemista! Ei mua tietenkään haittaa että siitä tulee hyvä kunto tai että kroppa näyttää paremmalle.

No kyllä oli mahtava liikkua tänään kun eilen oli levännyt hyvin ja tankannut vähän hiilareita. Ja ruoka maistuu aina ulkona :)





- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti