Sports Lady®

Sports Lady®

19.4.2013

Perjantai ja fiiliksiä viikosta

Tää viikko on mennyt aika hektisesti töitä paiskienEilen lähdin Katrin luo yökylään relaamaan ja olemaanIhana ilta kun pääsi saunaan ja sai löhötä ja katsoa telkkaria ja lukea lehtiä! Ja viettää aikaa ystävän kanssa! (Tajusin juuri että oon katsonut tv'tä viimeksi 2 viikkoa sitten ja silloinkin nukahdin kesken elokuvan. No uutiset mulla on tosin ollut telkkarista auki mutta olen samalla touhunnut kotona jotain siinä sivussa.) 

Luin edellisen Me Naiset lehden numeroa ja siellä oli tosi hyvä juttu Rakel Lignelistä. Ihan mahtava muutos ja sisu ja sinnikkyys! Upeeta! Mun mielestä siinä oli myös upeaa se kuinka hänen miehensä oli suhtautunut laihdutus ja elämäntaparemonttiinLäheisen ihmisen tuki on niin tärkeääOnneksi suurimmaksi osaksi aviopuolisot ovat (mitä minä tiedän) erittäin kannustavia ja tukevat toista tärkeässä asiassaMutta sitten on myös niitä puolisoita jotka syyllistävät ja saavat toiselle huonon omatunnon ja haluavat kontrolloida kaikkea mahdollista. Tulee huono omatunto siitä että lähtee kävelylle tai salille kun toinen koko ajan siitä muistuttaa.

Millaisia kokemuksia teillä on elämäntaparemonteista ja oletteko saaneet niihin tukea lähipiiristä?

Aamulla tehtiin Katrin kanssa kävelylenkki ja nyt on ihana alkaa töihinMulla on ihan super-rentoutunut olo! Tänään mulla on koko päivän seminaari "Wellbeing professionals forum" ja sinne lähdetään Heidin kanssa kuuntelemaan mielenkiintoisia aiheita ja tapaamaan muita alan ihmisiä.

Mun viikko on sujunut ohjeen mukaan ruokailujen ja liikkumisten suhteenJa kyllä se vain niin on että ihan viikossakin voi huomata ulkoisen muutoksen kun tekee vain asiat oikeinSitä mun asiakkaatkin kiittelee että paino lähtee heti putoamaan ja peilissä huomaa piankin muutokset kaventumisessaTosin kropan muokkaaminen ja rasvaprosentin pienentäminen vaatii aina pitkäjänteistä ja kärsivällistä työtä ja mitään ei tapahdu välittömästi. Mutta sitten muutaman kuukauden kuluttua jo peilistä katsoo ihan erinäköinen tyyppi!

Loistavaa päivää ja ihanaa kun on perjantai! 

Be Well

Sports Lady

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti