Sports Lady®

Sports Lady®

29.4.2013

Myynnissä myös koti


Mä olen näköjään laittanut kaiken myyntiinMyin tänään myös meidän kodin ja pitää nyt alkaa katsoa uutta meille. Mulla oli kyllä huippu välittäjä! Viikon tää ehti olla myynnissä! Tää Käpylän koti on ollut ehkä kaikista kodeista mulle rakkainja on tosi haikea luopua tästä. Parissa vuodessa on ehtinyt jo tänne kotiutua ja meillä on niin ihania naapureitakin! Mutta putkiremppa tulee pian ja parempi päästä alta poisSitä rumbaa ei oikein kahdestaan lapsen kanssa jaksa.

Sporttikirppis täällä blogissa oli menestys ja vaatteet menivät hetkessä! Voi olla että lähiviikkoina nurkista löytyy vielä kaikenlaista sporttailuun liittyvää tarpeetonta välinettäjalkinetta tai vaatetta. Ja muutenkin on mentävä myymään kirppikselle taas kaikenlaista kertynyttä vaatetta ja tavaraa

2 kommenttia:

  1. Hauska sattuma, mäkin myin kotini eilen :) Nyt pitäis saada kaikki huonekalut myytyä vielä...

    VastaaPoista
  2. Hyvä sattuma :) Mun ei tarvi myydä huonekaluja onneksi! Tai ehkä sitten ennen muuttoa myyn kyllä jotain!

    VastaaPoista