Sports Lady®

Sports Lady®

26.4.2013

Friday and relaxing


Lisäsin juuri mun askeleet 53 737 tältä viikoltaKoko viikko ollut taas päivittämättä tietoja Kuntoa Kansalle -ohjelmaanNäiden askelten lisäksi kertyi raskaaksi luokiteltavaa liikuntaa 7 tuntiaVedin 5 kahvakuulatuntia tällä viikolla ja niiden lisäksi kävin asiakkaan kanssa maanantaina juoksemassa ja tänään tunnin verran heiluin salilla. Mutta mä oon kyllä levännytkin viikollaAlkuviikosta menin yhtenä iltana jo kasilta nukkumaan ja vedin 11 tunnin yöunetOtin myös parina päivänä puolentunnin päikkärit. Huomenna on lepopäivä (siis kaikesta liikunnasta)Aah ihanaa! Ja kyllä mä tänään relaan koko loppuillan tässä sohvallaEnsi viikolle tulee myös lepoa keskiviikolle ja torstaille kun on wappuHyvää tekee ottaa rennosti! Ja vappuna olen antanut itselleni myös luvan syödä vapaasti ja sitten keskiviikkona mennään jälleen ohjeen mukaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti