Sports Lady®

Sports Lady®

19.3.2013

Illan puuhia ja Sports Lady t-paitashop


Tänään mulle tuli postissa paitojajoista aiemmin päivällä postasinEräänä päivänä kun oli olevinaan aikaaniin avasin tuonne Spreadshirt sivulle Sports Ladyn oman t-paitashopin ja "suunnittelin" sinne erilaisia paitojaItselle tilasin omalla logolla pari paitaa ja sitten tän juoksuaiheisen paidan! Paidat on hyvää matskua ja olin tosi tyytyväinen niihin! Käykää katsomassa ja saa tilata <3

Sports Ladyn t-paitashoppi löytyy täältä


Koko ilta on mennyt pakatessa ja silittäessä sekä töitä tehdessä sen jälkeen kun pikkutyyppi nukahti. Sitä ennen pakattiin hänen tavaroitaan ja soviteltiin kesävaatteita
ja muuten vaan oltiin ja elettiin arkea! Tavaroita on melko hyvin jo kasassa ja huomiset työjutut on katsottu valmiiksi. Jopa ruuat tein huomiselle valmiiksiettä päästään hyvissä ajoin nukkumaan ennen meidän torstaiaamun lentoa! Mulla on aamulla heti asiakkaan ohjaus salilla ja siinä välissä muuta hommaa ennen iltapäivän ohjattavaaja lopuksi vielä Moolan tunti illallaToivonettä ehtisin tehdä myös oman juoksutreeninMutta pakkaaminen on suoraan sanottuna vähän vaiheessa ja huomiselle tulee anyway pari kahvakuulatuntia joten ehtii sitä sitten ehkä juosta?

Tänään oli hyvä päivä ja iltapäivästä kävin erittäin mielenkiintoisia neuvotteluja erästä yhteistyötä koskienSiitä tulette varmasti kuulemaan piakkoin lisää! Myös uusia asiakkaita tulee koko ajan mukavasti ja näiden + asiakaskäyntien ja tuntien lisäksi olen ehtinyt ideoimaan ja polkaisemaan alulle yhden markkinointikampanjankin! Niin ja hoitamaan tietty kaikki kotihommat ja muut. Saako olla tyytyväinen omiin aikaansaannoksiin? Ei ole tarkoitus ylpeillä tai kehua näillä jutuillamutta mulla vaan on oikeasti niin hyvä mieli kaikesta! Ihan kaikesta ihanasta mitä tänään muutenkin on tapahtunut! Ei se yrittäjän päivä ihan joka päivä sitä hehkuttelua kyllä ole mutta tänään tekee mieli hehkuttaa! Ja hehkutan nyt teille! 

Kiitos teille kaikille ihanille kun luette blogia ja kiitos myös ihanista kommenteistanne <3

Huh miten hyvä päivä! 
Taas! 
I love this job!

Sain tämän kirjan reissuun luettavaksi! Onko kukaan lukenut?

5 kommenttia:

  1. Jes, ihania paitoja. Ja ajatteles kuinka samojen asioiden äärellä sitä touhutaan. Mulla on kans ollut toi saitti tossa listalla ja että ottaisin paidat jakoon :) Aikamoista ajatusten synkronointia ;) Mahtavaa! Kivaa keskiviikkoa Hanna :)

    VastaaPoista
  2. Thanks! Aika hyvä :) Todellista telepatiaa! Ihanaa keskiviikkoa Minna!

    VastaaPoista
  3. Kivoja paitoja! Ski Queen erityisesti : )

    VastaaPoista
  4. Thanks! Oisin tuon Ski Queen'in tilannut itselleni mutta loin kaupan juuri ennen Tahkon reissua! Ehkä tilaan sen kuitenkin kun lähdetään huhtikuun puolivälissä uudelleen lapsen kanssa sinne :)

    VastaaPoista
  5. Mä oon pari kertaa alottanut ton kirjan, mut oli ainakin mulle tosi raskas lukee!!

    Pidtkö ??

    -S-

    Lloveyourselff.casablogit.fi

    VastaaPoista