Sports Lady®

Sports Lady®

2.3.2013

Ale shopping ja iltapäivän juoksulenkki





Tänään mun piti kerrankin tehdä jotain muuta loppupäivä kuin urheiluun liittyviä juttujaLaitoin kotia vähän kuntoon ja sitten piti mennä kiertelemään sisustusliikkeitä uusien ideoiden toivossaMutta löysin itseni Tammiston urheilukauppojen alennusmyynneistä ja löytyikin vaikka mitä kivaa! Ostin hiihtotakinToinen löytö oli Sportiasta vedenpitävät sukatNe olisivat olleet tosi jees Midnight Runilla muuten viime syksynä.


Tänään oli meikitön päivä

Hyvin pääsi jo asfaltillakin juoksemaan! Kevät tulee!
Sain päivällä aivan järjettömän hiihtokärpäsen pureman kun katselin aurinkoisilla laduilla lykkiviä ihmisiäMulla on sukset jotka ex-mieheni "pakotti" ostamaan ja joilla hiihdin varmaan pari kertaa monta vuotta sittenHaha mä olen aina inhonnut hiihtoa ja lapsena hävisin jokaisen hiihtokilpailunNyt sukset huoltoon ja ehkä keväthangilla ehtii tehdä vielä muutaman lenkin ennen kuin kevät tulee

Mutta hiihtämään kun en tänään vielä päässyt niin päätin tehdä pienen juoksulenkin32 min juoksua ja viiden ja puolen kilsan lenkki! Ja olipa ihanaa! En viitsinyt pidempää lenkkiä tehdä kun päivällä tuli jo reippailtua kävellen yli kaksi tuntiaSykemittari ilmoitti että olen palautunut 41 tunnin kuluttuaKadut muuten alkavat jo olla sen verran sulat että juoksemaan pääsee mukavasti ilman nastojakin! Ja hiihtokin voi olla kivaa kun on hyvät/kivat kamat! Toivottavasti pääsen vielä tänä keväänä hiihtämäänkin!

3 kommenttia:

  1. Mekin teimme tänään kaupareissun kävellen autoilun sijasta. Murtsikkahiihto on aivan loistavaa urheilua!

    Kivaa viikonlopun jatkoa!

    VastaaPoista
  2. Hienoa! Enemmän pitäisi itsekin tehdä niin!

    Pitää viedä sukset maanantaina huoltoon heti että pääsee hiihtämään! Ehkä mä innostun siitä vuosien jälkeen :)

    VastaaPoista
  3. Kerro mulle Hanna, miten se on, haiseeko kauniin naisen tennarit koskaan hielle treenin jälkeen? Olen kuullut, että hiki ei haise. ;-)

    VastaaPoista