Sports Lady®

Sports Lady®

21.1.2013

Rimakauhu estetunnilla


Kävelylenkin jälkeen siivosin kotona ja sitten seiskan aikaan piti lähteä kohti Keravaa ja ratsastustuntiaEi yhtään olisi huvittanut tuonne pimeään ja kylmään enää lähteämutta sitten kun olin hevosen selässä ei harmittanut yhtään. Ja hetken päästä kuitenkin taas harmitti..

Hypättiin tälläkin kertaaJotenkin viime kerralla meni tosi hyvin ja tänään ei yhtään hyvin. Viime tunnin jälkeen jo näin itseni kevään aluekisoissa hyppäämässä ja ehkä kenttäkisoissakin jo toukokuussa? Mutta hevosilla on vaan erilaisia päiviä niin kuin meillä ihmisilläkin. Ja meidän kemiat ei oikein tänään jättiläisen kanssa kohdanneet ja yhtäkkiä mulle iski vielä rimakauhuAlon pelätä että tipun (whad!?) ja loukkaan ja duuneista ja mistään ei tuu mitäänPöhVäärä asenneMenen ja ostan turvaliivin seuraavalle kerralleKaikki muuten tunneilla käyttävät sellaista ja mä taas olen tottunut käyttämään sitä vain kenttäkisoissaEn kuitenkaan tippunut tälläkään kertaa ja kai sitä taas oppi jotain kun ei niin mainiosti mennytKyllä mä tanssitunniltakin olen lähtenyt joskus itkien pois kun olen niin "huono"Ja sama juttu tänään täällä. Mutta periksi ei anneta koskaannever ever! Noensi kerralla menee sitten varmaan paremminNiin se yleensä menee! Sain ainakin monta hyvää vinkkiä mitä tehdä parantaakseni suoritusta! Siperia opettaa ja tänään oli kyllä kylmä kuin Siperiassa! Welmu on silti kiva heppa <3 I like!


4 kommenttia:

  1. kai sitä vanhemmiten (hui, ei me vanheta..) tulee joku itsesuojeluvaisto. nimimerkillä itse joskus kisannut 120 luokkia ja nykyisin kauhee rimakauhu 40 sentin esteellä, kun ratsastan muutamia kertoja vuodessa siskon hevosilla.

    Saatko muuten ratsastuskoulu tunneista riittävästi "irti" kun sullakin ollut (?) oma hevonen joskus? Ootko miettynyt, että ilmoittaisit jollekin yksityistallille, että voit käydä rastastamassa, joku voisi olla kiitollinen, että saisi liikuttajan hevoselleen, eikä varmaan maksaisi mitään..

    Onko tuossa smoothiemixissä kuinka paljon kaloreita esim. kolmessa ruokalusikallisessa ja onko siinä mielestäsi hyvin superfoodeja... kannattaisiko mun lisätä vielä jotain mun smoothieen?
    mulla on tapana laittaa iltasmoothieeseen sitä ja vehnäorasta, romaine tai muuta hyvää salaattia, vettä, rahkaa ja marjoja, tulee hyvä :) (välillä salaatista luistan, jos ei ole "kunnon salaattia"

    VastaaPoista
  2. No totta! Kai sitä ajattelee sitten järkevästi että mitä jos tipun ja ei pysty töitä tekemään ja lasta hoitamaan? Kyllä mä tuolla Keravalla saan tarpeeksi irti. Welmiro on tosi hyvä heppa ja se ei aikaisemmin ole ollut tuntikäytössä. Muutenkin meidän tunnilla olevat hepat on kaikki tosi kivan oloisia. Itse oon mennyt vain kahdella hepalla. Unelmahan olisi jos löytäisi jonkun yksityisen joka tarvitsisi apua liikuttamisessa. Mistähän sellaisen löytäisi?

    Smoothie Mixissä on muistaakseni 30 kcal / 10 g ja yksi ruokalusikallinen on noin 10g. Smootheissa oikeastaan vain mielikuvitus on rajana! Ja vaihtoehtoja foodeissa on paljon!

    VastaaPoista
  3. moikka taas,,
    varmaan poikkeamalla jollain lähitalleilla (laittaisi ilmoitustaululle lapun)taikka käy katsomassa ratsastus.net sivun foorumia, sinne voi joskus joku laittaa ilmoituksia tai voihan sinne itsekin laittaa, että jos joku tarttee liikuttajaa...

    mä olin ainakin aikoinaan tyytyväinen, kun sain jonkun liikutteleen välillä mun hevosia, enkä mä siitä mitään rahaa ottanut.
    Nyt esim. siellä foorumilla joku Tampereelta 5 eur kerta, joten ei paha..

    VastaaPoista
  4. Kiitos vinkistä! Käyn katsomassa siellä!

    VastaaPoista