Sports Lady®

Sports Lady®

15.1.2013

Estetunnilla jättihepalla


Tänään oli vuorossa estetunti! Vähän alkoi jännittää kun en yhtään tiennyt millaista Welmulla on hypätäTai miten isoja esteitä tällä tunnilla hypätään? Jaix! Sen mä tiesin että pienoinen "kuumakalle" on tää jättiläinen.

Tunnin alussa kun hevoset oli verkattu aloitettiin 2 esteestäEnsin pysty ravissa ja siitä suunnan- ja laukanvaihdolla toiselle esteelleSeuraavaksi tultiin laukassa ja muutama este taas putkeenSitten 4 esteen sarjaaOli aivan tosi kiva tunti! Ihana hypätä pitkästä aikaaJa miten vaikeeta se oli mutta kuitenkin niin helppoa kaiken tän 15 vuoden tauon jälkeenSama kuin pyörällä ajoTakaraivosta se vaan tulee ja nyt pitää vähän (tai aika paljon) alkaa hienosäätää kaikkea. Tavoitteena on mulla tänä vuonna päästä estekisoihinVielä haluan kokea sen kaiken jännityksen mitä kisatessa tulee! Se on mun unelma hevosten kanssa!



Miralle kiitos kuvasta
Ihana ihana Welmiro ja hyvä tunti Ja ennen kaikkea kiva olla Simon tunnilla kun edellisestä onkin aikaa ehkä melkein 20 vuotta? Jee! Mä pysyin selässä ja välillä tuntui vielä että osaakin jotain! Vaikka pari kertaa oli tippuminen lähelläKerran kun Welmu veti liinat kiinni kunnon vauhdista esteen eteen ja toisen kerran kun hän "riemastui" ja lähti pukitellen sarjan jälkeen kiitämäänMutta selässä pysyttiin ja hyvä mieli oli koko ajan! Tunnin jälkeen heppa pesulle ja yöpuulleSitten Keravalta kotiin ja nyt onkin kello taas aika paljon! Nati nati! Mä oon onnellinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti