Sports Lady®

Sports Lady®

16.1.2013

10 000 askelta päivässä




10 000 askelta päivässä kohottaa kuntoa ja auttaa ehkäisemään sydän- ja verisuonitautejaEilen sain elämäni ensimmäisen askelmittarinTänään olen muistanut pitää sitä kaulassani ja tähän mennessä askelia keskiviikkopäivän aikana on kertynyt 8 382 askelta (näistä suunnilleen 8000 askelta tuli kun tein aamulla tunnin kävelylenkin)Mielenkiintoista ja koukuttavaa seurata kuinka askelia päivän aikana kertyy! Helmikuun alussa otan osaa valtakunnalliseen kampanjaan jossa pääsee tällä askelmittari-ihanuudella vähän kisaamaankin! Muut urheilusuoritukset voi muuttaa muutoslaskurilla askeliksi! 

2 kommenttia:

  1. Voi tuollainen mittari minunkin pitäisi hankkia, sillä olen ihan varma, että juuri arkiliikunnan ja askeleiden määrän lisäämisessä minulla olisi petrattavaa!
    Luin juuri jostakin lehdestä jutu aktiiviliikkujasta, joka viikon ajan kuljetti mittaria mukana ja ajatteli, että 10 000 askelta tulee todella helposti, koska hän jumppaa niin paljon. Yhtenäkään päivänä hän ei kuitenkaan saanut 10 000 askelta täyteen.

    VastaaPoista
  2. Lähiaikoina tulee tänne blogiin arvonnan palkinnoksi yksi mittari! Siihen osallistuu kaikki lukijat!

    Oon tykännyt tästä kyllä tosi paljon! Mulle on tullut tänäään 12 000 askelta mutta siitä 8000 tuli tunnin kävelylenkillä!

    Ja jos ei tuota kävelylenkkiä ois ollut niin eipä ois ollut hääppöinen lukema!

    VastaaPoista