Sports Lady®

Sports Lady®

9.12.2012

Sunnuntaijumppaa

Päivän pulkkamäkireissun jälkeen kyllä väsytti, mutta eipä auttanut jäädä tänäänkään sohvalle makaamaan. Jälkikasvu vaati päästä Elixiaan ja täällä sitä taas kuitenkin ollaan. Menin Power -tunnille, joka vastaa Body Pumpia. Edellisestä pumppitunnista on varmaankin jo yli vuosi. No tuntuihan tämä taas. Tunnin jälkeen oli piirustus sen verran kesken, että mut ajettiin lapsiparkista vielä takaisin salille :) Ylämäkikävelyä siis kunnes puolentoista tunnin aika parkissa on täynnä. Mun oma mini PT <3 Ja nyt kyllä loisto olo! Huomenna Haltonin aamutunti ja sitten reissuun.


Kommenttiboxissa kyseltiin miten urheilen lomalla. Ensinnäkin teen ihan fiiliksen mukaan mitä huvittaa. Parin viikon thaikku reissuilla olen käynyt hotellin salilla, jos on satanut vettä. Muuten olen melkein joka aamu yksin lähtenyt aina aamulenkille. Yleensä olen kävellyt reippaasti ja fiilistellyt aamuauringosta. Ja sitten tottakai uin joka päivä. Oon huono uimaan mitään matkaa, mutta yleensä uin altaan muutaman kerran päästä päähän kun tarpeeksi aurinko korventaa ;)

Ja sitten thaikuissa olen käynyt thai nyrkkeilemässä. Olen googlettanut itse paikan ja sitten pyytänyt hotellin respaa soittamaan salille ja varaamaan minulle tunnin. Ja sitten soitto autonkuljettajalle, joka ajaa salille ja sopii sieltä haun pois. Snorklaamisen voi niin ikään laskea urheiluksi. Sametilla haluan vuokrata fillarin ja pyöräillä ympäri saarta. Ja ehkä myös meloa, sitä yksi ystävä suositteli. Tosin mä oon näissä vesilajeissa vähän huono, pelkään haita ja rauskuja.. Olen myös löytänyt itseni hevosen selästä laukkaamassa kohti auringonlaskua, aivan ex tempore juteltuani kamelimiesten kanssa jotka kotoaan lähtivät hakemaan minulle hevosta :) Se oli huippua se! Kahvakuula ei lähde mukaan, siitä on nyt 3 viikon loma!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti