Sports Lady®

Sports Lady®

22.12.2012

Ei kahta ilman kolmatta


Tänään on chillailtu ihan rauhassaEilen tuli oltua vähän kylillä jorailemassa ja verottaahan se aina vähänJa sitten kun nyt näyttää että oon vähän tapaturma-altis niin meinasi loppua ilta huonostiOikaisin meidän bungalowiin takapihan kautta ja siellä oli koiriaEnsin niitä oli vain kolmeYritin koirista huolimatta pelottomasti jatkaa matkaaKohta niitä oli siinä lisääSitten puri yksi koira mua käteen ja toinen jalkaanEi uponnut hampaat kunnolla ihoon mutta kuitenkinPäätin kääntyä ympäri ja olin jo ihan paniikissa. Onneksi tajusin olla sitä näyttämättä niilleNo sitten ne ei meinanneet päästää mua mihinkäänJa niitä tuli lisääOnnistuin neuvottelemaan koirien kanssa pääsyn kohti huonettamme ja lauma seurasi perässäKotiovella vielä ne eivät meinanneet päästää mua sisälleMikä shokki.



Tää päivä mennyt taas rantsussa ja vuokrattiin vesijettikinJa tänään olin taas hieronnassakinEkaa kertaa täällä saarellaJa miten ihanaa olikaan! Koirajärkytys nollattu. Jospa nää järkytykset olisi nyt tässä? Ensin hissi ja sitten kissat ja eilen koirat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti