Sports Lady®

Sports Lady®

17.9.2012

Pitäis treenaa

Prisman aulassa kokeiltiin tasapainolauta -testiä
Viikonloppuna oli niin paljon puuhaa että en yksinkertaisesti edes avannut konetta. Perjantaina oli lapsen ystävän tuparit ja sieltä ajettiin vielä myöhään Poriin. Siellä meillä oli paljon hommaa ja puuhailtiin paljon pikkuduudsonin ja mun broidin kanssa kaikkea! Urheillut en viikonloppuna lainkaan. Paitsi sunnuntaina käytiin juoksukoululaisen kanssa metsässä tekemässä mäkivetotreenejä.

Kotia oon laittanut vähän uusiksi kun päästiin illalla tänne taasOllaan vaihdettu järjestystä ja oon vienyt tavaraa vintille ja äidin luota muutama juttu on tuotu meidän kotiinJa eipä se ois onnistunut ilman mun ihanien rakkaiden ystävien apuaKiitos! Nyt saan työpöydän makkariin (tähän asti mun työpaperit ja kannettavat ja muut on pitkin ruokailupöytää). Ja pikkumiehen huone laitettiin ihan uuteen uskoon eilen vielä myöhään illalla! 



Ja tän tuolin mä niin haluisin kirjoituspöydän tuoliksi! Eteiseen pitäisi löytää joku kiva ratkaisu ja luulen että mä käyn tänään vielä kiertämässä liikkeitä!


Ja urheillakin vissiin taas pitäisi tällä viikolla? Mä keskityn aina niin täysillä johonkin yhteen juttuun (niin kuin nyt tähän sisustamishommaan) että en oo edes suunnitellut mitä teksin treenien suhteen tällä viikollaNyt mä tempasen juoksulenkin ja huomenna teen taas sitten jotain fiiliksen mukaan. Viikonloppuna tuli pieni lipsahdus dieetin kanssa mutta homma jatkuu taas! Ja puolimaraton lähenee uhkaavasti! Ehkä peli ei oo vielä menetetty (kummankaan asian suhteen)?

Ihanaa alkavaa viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti