Sports Lady®

Sports Lady®

5.9.2012

Lyhyt juoksulenkki aamulla


Aamulla heräsin pirteenä (menin eilen jo ysiltä nukkumaan) ja oli ihana lähteä levänneenä lenkille. Olin liikenteessä jo puoli seiskalta! 7 kilsaa ja välillä kävelin kun sykkeet nousi vähän liian ylös
.

Keskisyke 147
Huippusyke 180
Aika 0.57 h
Kulutus 388 kcal

Ja en vaan jaksa lakata ihastelemasta aamujen kauneutta! Kaunis aamu! Takaisin tullessa juoksin Koskelantien vartta ja autot matelivat melkein samaa vauhtia mun kanssaJa aamuruuhkassa näkyi tuttujakin! 

Loistavaa päivää! XoSL

2 kommenttia:

  1. Hei! Täysin postauksen aiheeseen littyymättä haluaisin tietää, että miten voin käyttää hamppuprodea? Minulla on pussillinen Cocovin prodea ja olen laittanut sitä smoothieisiin ja tuorepuuroihin (1-2tl) huononmakuisilla menestyksillä :/ Missä kaikessa voisin ko. tuotetta käyttää, onko sinulla jotain hyviä reseptejä, smoothiekomboja tms tai millaiset maut sopisivat sen kanssa? Toivoisin, että osaisit auttaa, haluaisin nimittäin lisätä tätä ainetta ruokiini :)
    Kiitokset jo etukäteen jos osaat jotain vinkkailla!

    -R

    VastaaPoista
  2. Moi!

    Mä laittaisin sitä smoothieen, en ehkä puuroon. Jauhe on suoraan sanottuna pahan makuista ja koska vihersmootheista en tykkää niin laittaisin sitä makeamman smoothien joukkoon. Oma hamppuprode niin ikään on jäänyt käyttämättä kun sitä ei voi laittaa niin paljon (juuri maun vuoksi) kuin tavallista protskujauhetta.

    Kokeile esim. marja/banaani -smoothien joukkoon. Laita vielä vähän hunajaa ja luomuvaniljakin peittää vähän makua. Kokeilemalla varmasti löydät jonkin hyvän. Valmista reseptiä mulla ei oo antaa kun en sitä itse ole käyttänyt. CocoVi Bar'n Hulkissa on hamppuprodea ja jos tykkää vihersmoothiesta niin sinne se sopii hyvin (avocado, pinaatti, kurkku, hamppuprode, ohranorasjauhe, suola, sitruuna).

    VastaaPoista