Sports Lady®

Sports Lady®

6.8.2012

Faktoja minusta - haasteiden edessä

Oltiin eilen Porisperessä mun ihanan pikkusen kaa ja Robin oli huippuhyvä
No nyt olen saanut haasteita kerrakseen! Minttu laittoi minut tällaisen haasteen eteen ja Tainaltakin tuli vielä oma haasteensaVastaan näihin saapumisjärjestyksessä joten tässäpä tulee minusta faktaa. Alla Mintun haaste!


1. The person nominated must share 11 facts about themselves.
2. The person nominated must answer the questions the tagger
( the person who nominated them) set for them.
3. The person nominated must choose 11 people to tag (nominate)
and create 11 questions for them to answer.
Then they must go to their pages and let them know they were nominated!
There are no tag backs!

Jahas ja sitten ne 11 faktaa minusta

  1. Kun päätän ryhtyä johonkin teen sen aina
  2. Hevostelin koko nuoruuteni ja innostuin urheilusta vasta parikymppisenä
  3. Tärkeintä minulle on perhe ja läheiset ihmiset
  4. Olen oikeasti aivan tummahiuksinen mutta blondina on hauskempaa
  5. Pidän aina lupaukseni
  6. Uskon että ei ole olemassa pahoja ihmisiä vaan kaikilla on aina positiivinen aie tekemisissään tai sanomisissaan
  7. Poltin joskus tupakkaa ja enää ei mikään mahti maailmassa saisi minua polttamaan Olen nähnyt mitä se voi aiheuttaa ja uskokaa että sitä ei kukaan itselleen halua
  8. Olen taikauskoinen ja ikuinen romantikko
  9. En ole luontoihminen vaikka metsässä on joskus kiva juosta ja kävellä 
  10. Minulla on edelleen koirakuume
  11. Rakastan teatteria ja laulua ja taidetta
Ja sitten nää Mintun kysymykset 

Lempiurheilulajisi?  
Kahvakuula ja ratsastus Haaveilen edelleen että minulla olisi joskus vielä hevonen. 

Tykkäätkö Star Warsista?
Tykkäsin ja katsoin niitä paljon lapsenaHalusin olla Prinsessa Leia koska hän oli niin kaunis ja Han Solo oli minusta aivan älyttömän komea. 

Jos sinun pitäisi tehdä vaikutus, mitä kokkaisit?
Kattaisin hienosti ja hankkisin hyvää viiniä/shampanjaa ja kynttlöitä. Alkuruuaksi ehkä jokin keitto ja sitten artiskokkapastaa valkoviinissä ja pääruuaksi kuhaa tai nieriää tai tonnikalaa ja jälkkäriksi raakasuklaata tai raakakakkua. Tai sitten ihan karjalanpiirakoita ja maitoa (mummi oli Karjalasta ja opetti mut tekemään niitä). 

Paras urheilumuistosi?
Kun sijoituin ensimmäisissä kisoissa (Messilä Cup) mun oman hepan kanssa ja kun voitimme tanssissa MM-kisat ekan kerran vuonna 2010.  En voinut uskoa sitä todeksi!

Mitä lajia haluaisit kokeilla?
Laskuvarjohyppyä ja balettia

Michael Phelps vai Usain Bolt?
Uuh nää on jotain hyvännäkösiä urheilijoita Olympialaisissa kun Boltia on kaikki hehkuttaneet statuspäivityksissä (mun Olympialaistietämys rajoittuu avajaisiin)?

Pitikö sinun googlata jompikumpi edellisistä?
Ei mutta ehkä nyt pitäisi katsoa miltä he näyttävät (en taida jaksaa). 

Paras treenibiisi?
Lily Allen Fuck You salilla
Ja fiiliksen mukaan lenkkibiisit

Paljonko nousee penkistä vai onko sinulla hajuakaan?
Ei nouse paljoa 

Mitä syöt yleensä aamiaiseksi?
Kaurapuuro & raejuusto & marjakeitto

Monetko kengät sinulla on?
Muutamat mitä käytän ja sitten kaapit on täynnä kaikkia ihanuuksia joita en raaski käyttää (tai viitsi käyttää kun ne on korkkareita)

Ja koska nyt on mentävä nukkumaan niin mietin kysymykset ja haasteen saajat huomenna virkeämmässä olotilassa! Sleep Well! XoSL

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti