Sports Lady®

Sports Lady®

30.7.2012

Arki ja uusi elämä (ja lyhyt tukka)



Nyt on sitten oikeesti kesälomat lomailtu ja paluu arkeen koittanut.  Mä oon lomalla todellakin herkutellut ja en ole stressannut siitä mitä suuhuni olen laittanutTottakai olen terveellisestikin syönyt ja liikkunut koko ajan kuitenkin.  Mutta tänään meni ruokavalio nyt tiukaksi ja herkut veks! Piste!




Aamulla tein 90min kävelylenkin ja oli jotenkin ihan syksyinen ilmaIltapäivällä fillaroin (kiva polkea omalla pyörälläkin pitkästä aikaa!) Great Cut'iin Birgitalle ja mun tukka otettiin pois kun omat hiukset värjättiin.  Huomenna saan taas pitkän tukan takaisinIkävä on sitä ihanaa pitkää lettiä mutta tää ilta heilutaan "lyhythiuksisena"


2 kommenttia:

  1. :) Itsekin juuri päätin, että herkkulakko alkakoon. Ensiksi mietin, että onko totaalilakko vaihtoehtona ainoa vai kerran vkossa saisi pienen herkun syödä ettei ihan mahdottamaksi mielihalut mene :)))

    Miten itse ajattelit toteuttaa "lakkosi"?

    ~S~

    VastaaPoista
  2. Mä ajattelin vetää nyt ihan tiukkaa linjaa 3 viikkoa ainakin ja sitten suon itselleni herkuttelupäivän! Katsotaan miten käy mutta mulla toimii aina "kaikki tai ei mitään" -periaate :)

    Se tulee olemaan todella vaikeaa nyt kun työskentelen paikassa missä vitriini notkuu herkullisia kakkuja ja suklaata!

    VastaaPoista